sobota, 9 stycznia 2016

Empik - 90% pepco i inne poświąteczne zakupy z wyprzedaży...

Empik - 90% pepco i inne poświąteczne zakupy z wyprzedaży...

Jak co roku po Świętach zaopatruję się w różne ozdoby (to nie jest błąd - kupuję świąteczne ozdoby po Świętach). Głównie ze względu na oszczędności, korzystam z wyprzedażowych ofert, gdzie ceny potrafią być nawet o 90% niższe. Jest to również zaoszczędzony czas przed następnymi Świętami, w czasie, gdzie kolejki są bardzo długie a czasu mamy jak na lekarstwo. Aby zachęcić Was do takiego oszczędzania pokaże co udało mi się kupić w tym roku.




Przy okazji zakupów w Kauflandzie wpadłam na kosze "wszystkie po 1 zł" co prawda jak się okazało nie wszystko było w takiej cenie, dlatego sprawdzają każdą rzecz pod czytnikiem wrzuciłam do koszyka to co widać powyżej:
- 48 naklejek do podpisywania prezentów 1 zł (przed Świętami kupowałam je za 3 zł)
- 5 drucianych kulek w kolorze srebra, będą nie tylko świetną ozdobą świątecznego stołu, ale także w ciągu roku mogą zdobić tacę ze świecami, czy też wnętrze szklanego wazonu. 1 zł (normalnie ok. 10 zł)
- Konfetti czerwone choinki 1 zł (w innym sklepie kosztowało 6 zł)
- Kula śnieżna z aniołkiem, urocza! 1 zł (na allegro 15 zł)
- Drewniane zawieszki choinki 2 sztuki za 1 zł. (przed Świętami ok. 7 zł)


Przy wejściu wpadły mi w oku osłonki na doniczki - 50%, wybrałam srebrną i kremową a za obie zapłaciłam 2.54 zł.
Zdecydowałam się także na piramidę z lampkami led (na dolnym zdjęciu), za pół ceny, zapłaciłam ok, 12 zł. Jestem z niej bardzo zadowolona, świetnie się prezentuje i jest niezwykle klimatyczna :)! Na zdjęciu poniżej również metalowe kulki i kula śnieżna na tacy.


W Pepco mimo wyprzedaży nie znalazłam niczego ciekawego w świątecznym klimacie. Ciekawsze były promocje na zastawę, duże talerze już od 2-3 zł. Do koszyka mimo to wpadły mi tylko dwa wazoniki 5,98 zapłaciłam za oba (wcześniejsza cena to 5,99 za sztukę).


W Empiku w sumie wydał ok. 12 zł a kupiłam kilka ciekawych rzeczy :)

- 2 zestawy kreatywne. Mikołaj i renifer do ulepienia z modeliny 3 zł za oba (wcześniej 29,98 zł)
- 2 zestawy kreatywne. Mikołaj i renifer z pianki do sklejania. 4 zł za oba (wcześniej 39,98 zł)


- Rolka z naklejkami do podpisywania prezentów śnieżynki 1 zł (wcześniej 9,99 zł)
- 3 foremki do pierniczków w zestawie. Bardzo się ucieszyłam bo akurat takich motywów jeszcze nie miałam :) 1 zł (wcześniej 9,99 zł)
- Foremki składające się w kształt mikołaja, do złożenia dużego pierniczka. 3 zł. (wcześniej 29,99zł)


Zajrzałam jeszcze do E Leclerc i tam zaopatrzyłam się w poszewki i trochę ozdób na choinkę.
- 4 poszewki 40x40 100% bawełna, porządny, gruby materiał. Wybrałam dwie szare w gwiazdki oraz dwie w kratę. 1,99 zł za sztukę (ceny poszewek tej jakości zaczynają się od 10 zł).
- Szklane małe bombki w kształcie babeczek, zestaw 6 sztuk. 3 zł (normalnie ok. 15 zł)
- Plastikowe bombki w kształcie babeczek Home & Styling 2 sztuki kosztowały 1 zł. Za 6 sztuk zapłaciłam 3 zł. (bez przeceny za 6 sztuk zapłaciłabym 18 zł)
- Plastikowe zawieszki cukierki Home & Styling za 6 sztuk zapłaciłam 2 zł. (bez przeceny za 6 sztuk zapłaciłabym 20 zł)


Za wszytko zapłaciłam ok. 54 zł, gdybym kupowała przed Świętami wydałabym ok. 294 zł.
Zaoszczędziłam 240 zł i sporo czasu :).
A Wy robicie takie świąteczne zakupy po Świętach? :)


8 komentarzy:

  1. Piesek piękny się wyleguje <3 Śliczne dekoracje, te kreatywne zestway bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to jej ulubione miejsce ;)

      Usuń
  2. Nie robimy, bo jakoś umknęło nam to, że teraz za grosze idzie kupić piękne dekoracje. Za rok musimy o tym pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam coroczne promocje w empiku ;)
    bardzo ładne rzeczy kupiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobaja mi się te wszystkie cudeńka! Piękne rzeczy kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taki pomysł, ale póki co czekam na własne mieszkanie, bo wcześniej kupowanie to taka ruletka - albo to będzie albo nie będzie pasować do jego wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zwrôciłam uwagę na pieska. Wygodnie mu na nowych poszewkach. Ceny niezwykle tanie i gratuluję znalezienia okazji i cierpliwości w czekaniu do następnych świąt. Wtedy pewnie wejdzie nowa moda, nowe ozdoby. Ale liczy się to co my fajnego stworzymy z tego co mamy. A za takie ceny warto. To dopiero się nazywa nie czekać z zakupami na ostatnią chwilę. Zainspirowałaś innych by zrobili podobnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!