sobota, 13 czerwca 2015

WOW! Różowy ELEFUN S2. Recenzja.


Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupnem nowego uchwytu do samochodu. Wybór jak się okazuje nie jest wcale taki łatwy. Szukałam czegoś praktycznego, solidnego, ale nic jakoś szczególnie nie wpadło mi w oko. Do czasu, gdy został mi zaproponowany do testów ELEFUN S2 w jakże nietypowym a zarazem uroczym kolorze. Pomyślałam, że czegoś takiego właśnie szukałam, jest praktyczny, wygląda solidnie a w dodatku ma to coś, co wyróżnia go spośród wielu innych modeli.

Kolor różowy podobno najbardziej lubią małe dziewczynki a z czasem fascynacja nim zazwyczaj opada po to, aby z wiekiem na nowo do niego dojrzeć. Ja swój okres buntu na róż mam za sobą i aktualnie jest to kolor, który w palecie barw jak najbardziej akceptuję. Może nie do końca lubię go w swojej garderobie, ale wszelkie dodatki i gadżety w tym kolorze cieszą moje oko. Mimo że wielu mężczyzn nie ma problemu z noszeniem ubrań w tym kolorze, róż wciąż pozostaje zarezerwowany głównie dla płci żeńskiej. 








Bezpieczeństwo i komfort przede wszystkim...
Z uchwytem samochodowym Elefun zadbasz o komfort i bezpieczeństwo swoje oraz podróżujących. Prowadzenie samochodu może być naprawdę przyjemne, a telefon zawsze będzie na wyciągnięcie ręki.

Ten uchwyt z pewnością wyróżnia się na tle innych nie tylko wyglądem, ale także jakością wykonania oraz funkcjonalnością, bez wątpienia każdy użytkownik go doceni.

Montowanie uchwytu jest bardzo szybkie i łatwe, przykleja się go przy pomocy specjalnej samoprzylepnej podkładki, która stabilnie utrzymuje go w wybranym miejscu (do szyby lub kokpitu).

Ramiona uchwytu są regulowane i odpowiednio wyprofilowane, by stabilnie utrzymywać telefon. Wewnętrzny gumowy materiał zadba, aby urządzenie się nie porysowało. Takie wykonanie uchwytu gwarantuje pełne bezpieczeństwo telefonu.

Dzięki regulacji pałąka oraz głowicy obracanej o 360 stopni ustawisz go w odpowiedniej dla siebie pozycji. Pałąk składa się z dwóch części – jeden z elementów jest rozsuwany i dodatkowo regulowany w prawo i w lewo na dowolnym etapie rozsunięcia.

Warto podkreślić, że wyposażony jest w element, który służy do wygodnego ułożenia kabla, np. od ładowarki.

Stylowy design zapewni odpowiednią prezencję w Twoim samochodzie. To modne, stabilne i wygodne rozwiązanie. czytaj dalej

Gwarancja: 24 miesiące (w sklepie izigsm.pl)


Po rozpakowaniu i złożeniu uchwytu zaczęłam mu się dokładnie przyglądać. Pozycji w jakich mamy możliwość ustawić głowicę jest nieskończenie wiele, dzięki temu uchwyt z powodzeniem możemy umieścić w najbardziej odpowiednim dla nas miejscu. Na zdjęciu poniżej widać element dzięki któremu podczas ładowania telefonu kabel wygodnie leży, nie plącze się i nie przeszkadza kierowcy (wcięcie w kształcie "S"). Wydaje się to mało istotnym szczegółem, jednak ja zdążyłam już ten element docenić.


Uchwyt na telefon jest regulowany i zabezpiecza telefon przed zarysowaniem, Wymiary minimalnego i maksymalnego rozstawu znajdziecie tutaj.



Uchwyt jest niesamowicie wygodny i przydatny w podróży. Można w nim umieścić zarówno telefon jaki i nawigację. Gałka przy uchwycie obraca się o 360 stopni, dzięki czemu z łatwością znajdziemy wygodną pozycję w zależności od tego, czy uchwyt ma służyć kierowcy czy może pasażerowi oraz bez problemu przestawimy kąt pod jakim chcemy patrzeć na telefon w zależności od kąta padania światła.


Nie mogłabym również nie wspomnieć o tym, że uchwyt przyciąga uwagę i spotyka się ze sporym zainteresowaniem. Przyznam się bez przymusu, że jak chyba każda kobieta po prostu lubię ładne rzeczy! Mimo, że kolor jest dosyć nietypowy otoczenie odbiera go pozytywnie :) Ja jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że to cudeńko posłuży mi jak najdłużej. A jak już przyjdzie pora na wymianę (chociaż czuję, że nie prędko) skuszę się dla odmiany na jakiś inny, pastelowy kolor, być może ten - klik.


Jeżeli aktualnie nie korzystamy z uchwytu możemy go złożyć np. w taki sposób jak na zdjęciu poniżej.


Do sklepu izigsm.pl, z którego pochodzi uchwyt również nie mam żadnych zastrzeżeń. Asortyment jest naprawdę bogaty, ładnie podzielony na działy. Szczególnie kusi zakładka "Wyprzedaże -50%", można tam trafić na ciekawą okazję. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to szata graficzna strony, nie do końca jest w moim guście a przyglądając się logo mam wrażenie, że zostało nie do końca profesjonalnie wykonane. Logo również nie rzuca się w oczy i nie pozostaje w pamięci - a szkoda, bo kontakt z firmą jak i dostawa produktu są na wysokim poziomie.


Jeżeli zainteresował Was ten produkt lub szukacie innych gadżetów GSM to zachęcam do przyjrzenia się ofercie sklepu.

Co myślicie o tym uchwycie i takim nietypowym kolorze? :)

2 komentarze:

  1. Uchwyt jak uchwyt. Jak komuś się przydaje to można kupić. Kolor nam nie przeszkadza, co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchwyt jak uchwyt - dla mnie nie do końca :) Bezpieczeństwo jest ważne, szkoda byłoby roztrzaskać telefon. A reszta cech faktycznie, raczej dla gadżeciaży i ludzi lubiących wygodę (idealny dla mnie) :).

      Usuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!