piątek, 1 maja 2015

Przegląd cieni do powiek. Minirecenzje. Inglot, Sleek, MUR, cienie mineralne...


Przegląd cieni do powiek. Minirecenzje. Inglot, Sleek, MUR, cienie mineralne...


Niedawno w końcu udało mi się zrobić porządek ze swoimi cieniami, zostawiłam tylko te, które spełniają moje oczekiwania, które lubię i których chętnie używam. Chociaż ciągle mam ochotę na więcej i więcej... postanowiłam na jakiś czas przystopować. Na dzień dzisiejszy zawartość mojego pudełka wygląda tak i pewnie przez najbliższy czas taka pozostanie. 





Paleta freedom, system z cieniami Inglota plus dwa cienie Artdeco magnet (jeden 399 błyszczący jasnoróżowy,  drugi błyszczący biały - numeru nie pamiętam). Cienie przeniosłam sobie w okrągłe blaszki. Lubię je, jednak są droższe i mniejsze niż wkłady z Inglota a jakościowo według mnie są podobne. Ciemniejsze odcienie świetnie się blendują i mają bardzo dobrą pigmentację, przy aplikacji nieco się osypują.
Cena ok. 27 zł/0,8 g (Douglas)

Cienie z Inglota raz lubię a raz ich nienawidzę. Z jasnymi odcieniami dogaduję się praktycznie zawsze, za to ciemniejsze raz współpracują ze mną świetnie a raz okropnie się sypią i ciężko blendują, tworząc nieładne przejście między kolorami. Plusem jest na pewno ich wielkość i paleta barw, różne wykończenia oraz dostępność. Cenę również uważam za niewygórowaną jak za taki produkt.
Cena ok. 13 zł/2,7 g (Inglot)



Palety Sleek mam obecnie cztery: Oh So Special, Au Naturel, Ultra Matts V2 i Storm. Lubię te palety, mają bardzo dobrą jakość w stosunku do ceny a ich kolorystyka jest bardzo ciekawa i dobrze przemyślana. Same paletki są bardzo w porządku, wykonane z czarnego plastiku z lusterkiem w środku. Służą mi świetnie, póki co mam na oku jeszcze paletę Circus lub Ultra MatteBrights V1.
Cena: ok. 38 zł/ 12 x 1,1 g (dostępne w sieci)


Moja ulubiona paletka <3. Ikos LS7, zawiera pięć cudownych, świetnie napigmentowanych, trwałych, błyszczących cieni. Recenzję tej paletki znajdziecie tu.
Cena: 49 zł (wyprzedaż)/ 10 g (ciao.pl)



Makeup Revolution - Romantic Smoked, pisałam o niej niedawno tutaj.
Cena: ok. 20 zł/ 14 g (dostępna w sieci)



Mam też kilka pojedynczych cieni.
Glazel cień prasowany matowy biały, cień terracotta, i dwa sypkie cienie - recenzja tutaj.
Cena: cień terracotta 30 zł, cień prasowany 23 zł, cienie sypkie 30 zł. (Glazel)
My Secret Double effect 417. Złoty cień z drobinkami, lubię go od czasu do czasu nakładać na ciemniejszy, matowy cień. Drobinki niestety dosyć mocno się osypują i twarz wygląda trochę jak choinka, da się go jednak ujarzmić ;)
Cena: ok. 6 zł/ 3 g (Drogerie Natura)
Yves Rocher rozświetlający cień do powiek Białe Złoto. Daje delikatniejszy efekt niż cień z My Secret, nie osypuje się tak i jest zdecydowanie lepszej jakości. Bardzo go lubię :)
Cena: ok.18 zł/ 2 g (Yves Rocher)
Enjoy cień no.27, bardzo dobrze napigmentowany, trwały, kryjący, żółty cień w pięknym, żywym odcieniu. Jego minusem według mnie jest zbyt sucha konsystencja, cień nieco osypuje się podczas aplikacji.
Cena: ok. 5 zł/ 3 g (Drogeria Stars)
Maybelline Color Tattoo 40-Permament Taupe, kupiłam zachęcona opiniami, że ten odcień nadaje się do podkreślania brwi. Dla mnie jednak jego odcień do tego celu kompletnie się nie nadaje, jest zbyt szary. Miałam jeszcze odcień fioletowy i czarny, ale się ich pozbyłam. Nie przepadam za tymi cieniami. Permament Taupe sobie zostawiłam, gdyż lubię go używać jako bazę pod ciemne cienie.
Cena: ok. 25 zł/ 4 ml

Bardzo polubiłam cienie mineralne, sięgam po nie często a zwłaszcza wtedy, gdy nie mam czasu na dopracowany makijaż. Nakładam wtedy wybrany cień palcem, dzięki czemu kompletnie się nie osypuję i świetnie trzyma powieki. Oczywiście można się nimi również dowolnie bawić, mieszać, rozcierać, łączyć.
La Rosa odcienie: aragonite, lapis, carmelian i bronzite. Recenzje tych cieni znajdziecie tutaj
Cena ok. 24 zł / 3 g (sklep.futurosa.net)
Earthnicity odcienie: Tarnished, Snow, Champagne i Copper. Recenzje tych cieni znajdziecie tutaj i tutaj.
Cena 32 zł / 1,2 g (earthnicity.pl/shop)
Annabelle Minerals  kolor: Blueberry. Mam go od niedawna, zapowiada się bardzo dobrze :)
Cena: 29,90 zł / 3 g




1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!