wtorek, 5 maja 2015

Kasandra - Wyśmienita jakość... Idealna cena....?

Kasandra - Wyśmienita jakość... Idealna cena....?

Kasandra to nie zwykły sklep internetowy, jakich znaleźć można wiele jeśli
wziąć pod uwagę dziedzinę dekoracji wnętrze. Kasandra to sklep, w którym
zakupić można ozdoby zdecydowanie niebanalne. Najbardziej wyjątkowe
pośród tych wszystkich dostępnych na rynku. Szeroka oferta została przygotowana
specjalnie z myślą o Klientach, którzy uwagę przywiązują do detali.
Skierowana jest do wszystkich tych, których nie zadowala zwykła firanka
po prostu wiszące w oknie czy też nudna pościel, zwyczajnie spełniająca swoje
praktyczne funkcje. Sedno tkwi w tym, aby te elementy to była również charakterystyczna ozdoba,
wyciągająca najpiękniejsze wnętrze na zewnątrz. Sprawiająca, że zwykłe pomieszczenie
ożyje i nabierze wyjątkowego wymiaru. Gwarantująca, iż każda aranżacja będzie tą jedyną. Zadowalającą i jak najbardziej satysfakcjonującą. Wszystkie produkty jakie można
znaleźć w ofercie czyli firanki, zasłony i dodatki do nich, pościel, obrusy, serwetki i bieżniki
oraz inne artykuły stanowiące niezwykłą ozdobę, cechują precyzyjnie wykonania i zastosowanie materiałów najwyższej jakości... (możesz przeczytać pełny opis firmy tutaj).

Ja miałam okazję sprawdzić osobiście te wszystkie obietnice. Wchodząc na stronę sklepu Kasandra to co zwróciło moją uwagę to przejrzystość i miły dla oka szablon. Ręce mi opadają i jednocześnie odechciewa mi się zakupów, gdy wchodzę do e-sklepu i moim oczom pokazuje się strona zupełnie nieprzemyślana i wyglądem przypominająca pracę na informatyce trzecioklasisty w podstawówce... Po sklepie poruszam się z łatwością, produkty podzielone są na dokładne kategorie.


Asortyment jest szeroki i bardzo ciekawy, a o to kilka propozycji, które wpadły mi w oko:








A ja w swoim domu testowałam takie cudo jak poniżej. Co prawda, tego typu obrusy nie są do końca w moim guście, za to w guście mojej Mamy jak najbardziej tak. Jest to okrągły obrus żakardowy Skarby Babuni o średnicy 120 cm, to co już na wstępie zachęca to jego cena, obecnie w promocji kosztuje 19 zł (klik). Po otworzeniu przesyłki najpierw w moje ręce wpadł list zaczynający się od słów:
,,Drogi Kliencie sklepu Kasandra,
Nie umiem zacząć tego listu inaczej, niż od napisania DZIĘKUJĘ CI! (...)"
Dalej możemy przeczytać jeszcze szereg miłych słów doceniających klienta oraz informacje o jakości produktów i zadowoleniu ze stale rosnącej sprzedaży. W liście znajduje się również adres e-mail do biura sklepu na który możemy kierować swoje wszelkie wątpliwości i zapytania. Na końcu jeszcze życzenia miłego korzystania z produktu i pozdrowienia od Pana Sławomira z własnoręcznym podpisem. Da się? Da! To niewielki gest a jednak na mnie wywołał bardzo dobre wrażenie. Kilka miłych zdań oraz element informacyjny sprawiają, że klient staje się bardziej dopieszczony, zauważony i doceniony. List pokazuje, że dla sklepu Klient jest bardzo ważny i szanowany. 

A tak prezentuje się obrus:







Obrus jak na swoją cenę jest naprawdę wysokiej jakości. Cechuje go śnieżnobiała, lekko perłowa biel i dobre wykończenie. Niebanalny i nieprzesadzony wzór prezentuje się bardzo dobrze. Obrus nadaje się nie tylko na okrągłe stoły, jak widać na zdjęciach całkiem dobrze wygląda również na prostokątnym. Jest dosyć gruby, dzięki czemu wydaje się być bardziej trwały. Dobrze się dopiera i póki co wygląda po praniu jak nowy. Jestem zadowolona i pewnie, gdy będę miała ochotę sprawić Mamie niespodziankę w postaci nowego obrusa poszukam czegoś w sklepie Kasandra.



1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!