piątek, 17 kwietnia 2015

Makeup Revolution - Redemption palette romantic smoked swatche,opinia


Makeup Revolution - Redemption palette romantic smoked











Paleta zawiera 12 różnych cieni do powiek, od matowych po satynowe i satynowo-perłowe. Konsystencja cieni jest według mnie delikatna, dosyć mokra, lekko kremowa. Pigmentację ogólnie oceniłabym na średnią, jednak w swoim przedziale cenowym śmiało zalicza się do dobrej a nawet bardzo dobrej. Cienie dosyć mocno się osypują, ale dają się okiełznać ;) Przy rozcieraniu na powiece lekko bledną. Opakowanie jest plastikowe, bez lusterka, zawiera aplikator. Kolorystyka jest dosyć stonowana, ale nie nudna. Dzięki tej palecie można wyczarować przeróżne makijaże - zarówno dzienne, jak i wieczorowe, formalne jak i te mniej formalne. Nie jest to paleta cieni idealnych, ale takie palety zazwyczaj kosztują dużo więcej. Cena tej palety to ok. 20 zł. Jest więc tańsza niż np. popularne ostatnio palety Sleeka. Mogłabym ocenić ich pigmentację na równi, a jeżeli chodzi o jakąkolwiek przewagę jednych nad drugimi to cienie ze Sleeka delikatnie mniej się osypują i mają solidniejsze opakowanie wyposażone w lusterko (trzeba mieć jednak na uwadze to, że palety Sleeka kosztują obecnie niemal 2 razy więcej niż ta paleta z Makeup Revolution).
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej palety i maksymalnie nakręcona na bliższe poznanie innych kosmetyków Makeup Revolution!



2 komentarze:

  1. piękne kolory :) ja ostatnio zamówiłam czekoladkę i flawless z MUR :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!