wtorek, 10 lutego 2015

Czarujące zapachy i perły z Murano....

Po wielu trudach, długiej przerwie... Jestem! I witam się recenzją, w dodatku taką pachnącą....
Opowiem Wam o dwóch zapachach z nowej kolekcji Jacques Battini & Murano od Jacques Battini.

,,Murano to kilka małych wysepek położonych  na lagunie nieopodal Wenecji,  na których
od 700 lat wytwarza się najpiękniejsze na świecie wyroby ze szkła.  Aby uszlachetnić nasze perfumy Jacques Battini wspólnie z VERTO ARTISTICO MURANO GLASS nawiązaliśmy bliska współprace, dzięki której mogą Państwo znaleźć w naszychperfumach i wodach toaletowych oryginalne koraliki wykonane przez jedną z najlepszych pracowni z Murano . Każdy z tych koralików jest ręcznie wykonany co nadaje im wyjątkowości i pozwala stworzyć przepiękna kolekcje."




W skład kolekcji wchodzą cztery zapachy, dwa dla pań oraz dwa dla mężczyzn. 

Coraille Elegance - eksplozja zmysłów. Styl i elegancja dla kobiet chcących oczarować swoją zmysłowością. 

Corail - zmysłowy i uwodzicielski zapach dla niezależnych kobiet uwieziony w eleganckim flakoniku...

L'uomo Elegante - szyk i elegancja dla silnych i niezależnych mężczyzn.

L'uomo Sport - szyk i wigor uwięzione w nietuzinkowym zapachu dla aktywnych mężczyzn.

Każdy flakonik ozdobiony jest oryginalną perłą Murano, którą możemy nosić na ręce jako bransoletkę. 

Jakiś czas temu w moim mieście został otwarty sklep z biżuterią wykonaną ze szkła z Murano, często obok niego przechodzę i z fascynacją przyglądam się wystawie, ceny jednak nie są niskie. Teraz mam  chociaż namiastkę tego co tam widzę dzięki koralikom dołączonym do flakonów zapachów Jacques Battini. 

Przez ostatni czas testowaliśmy dwa zapachy - Coraille Elegance oraz L'uomo Sport.

Coraille Elegance



Nuta głowy: cytryna, pomarańcza, mandarynka
Nuta serca: jaśmin, frezja, morski
Nuta bazy: drzewo cedrowe, drzewo sandałowe, ambery

Delikatny, kobiecy, spokojny te przymiotniki jako pierwsze przychodzą mi do głowy na myśl o tym zapachu. 

Oczarował mnie od pierwszego psiknięcia mimo, iż nie przepadam za cytrusowymi nutami. Cytrusy są tutaj przyjemne, choć ulotne. Zapach z czasem dojrzewa. Nabiera według mnie odrobinę obiecanej elegancji, staje się bardziej szykowny chociaż dalej jest łagodny i ma w sobie coś dziewczęcego, świeżego.

 Zapach kojarzy mi się z latem, morzem, łąką, piknikiem...  Przyjemny, minimalistyczny i utrzymany w harmonii zapach o wysokiej jakości, spodoba się z pewnością tym panią, które lubią zapachy spokojne, subtelne, dosyć słodkie i niezobowiązujące. 
Z drugiej strony jest to flakon, który odważyłabym się podarować komuś w prezencie, nawet nie znając preferencji zapachowych tej osoby. Wydaje mi się, że nawet osoba, która preferuje bardziej zdecydowane i odważne zapachy od czasu do czasu chętnie sięgnęłaby po delikatny i bardzo przyjemny Corail Elegance.
Kolejny raz również jeżeli chodzi o stosunek ceny do jakości w przypadku Jacques Battini nie ma na co narzekać. 

L'uomo Sport 

Nuta głowy: Bergamotka, jabłko, pieprz
Nuta serca: Lawenda, orris, neroli
Nuta bazy: drzewo cedrowe, ambery, tonkowiec wonny

Zapach na początku zdaje mi się być mało oryginalny, ale przyjemny, bardzo męski, świeży ale i zdecydowany. Dobra kompozycja nuty głowy, jednak wydaje mi się, że już nie raz wąchałam bardzo podobne kombinacje. Jednak to, co dzieję się później jest o wiele bardziej ciekawe.

 Zapach z czasem robi się delikatniejszy, bardziej subtelny, zmysłowy, nieco kwiatowy, ciepły a jednak dalej bardzo męski, na końcu pozostawiając woń odrobinę słodką, tajemniczą. Ja wyczuwam w nim również delikatny zapach marcepanu. 

Chociaż początek, przed rozwinięciem się zapachu nie zrobił na nas wrażenia to dalsza część tej wonnej przygody wynagrodziła nam to z nawiązką.

Obecnie w sklepie trwa promocja na wszystkie cztery zapachy z kolekcji Jacques Battini & Murano, ich cena po promocji to 59,95zł, dlatego uważam, że tym bardziej warto spróbować. Damskie perfumy mają pojemność 80 ml, natomiast męskie wody toaletowe 100 ml.

Zapraszam do sklepu: sklep.jacquesbattini.pl 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam zapachy które kojarzą się z latem i morzem :D Myślę, że spodobałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że marzą mi się ich zapachy do przetestowania :)
    Ps. zostaję u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci, że marzą mi się testy tych zapachów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!