środa, 7 maja 2014

Penne z łososiem i pieczarkami - pomysł na danie z łososiem Graal

Penne z łososiem i pieczarkami - pomysł na danie z łososiem Graal 

 
Lubię łososia i często lubię gotować spontanicznie, dlatego nie zawsze mogę sobie pozwolić na świeże produkty. Łosoś w puszcze to dla mnie świetne rozwiązanie, spokojnie może postać długi czas i czekać na dzień w którym nabierze nas na niego ochota. Ilość ryby, która znajduje się w puszcze spokojnie wystarcza na wyczarowanie ciekawego dania. Na puszcze kawałków łososia w oleju Graal znajdziemy przepis na penne z łososiem i pieczarkami. Przepis wydał mi się bardzo ciekawy, dlatego zamiast kombinować postanowiłam go wypróbować. 

Nie będę Wam zdradzała przepisu, znajdziecie go na puszcze ;)  Ja dodałam od siebie tarty ser oraz czerwone wino. Danie wyszło świetne, warto je przygotować, ponieważ dobrze smakuje, jest proste do przyrządzenia i jego zrobienie zajmuje bardzo mało czasu. Co do samego łososia, to podoba mi się to, że kawałki są spore - dokładnie widzimy z czym mamy do czynienia. Warto wprowadzić ten składnik do naszej diety - łosoś jest cennym źródłem kwasów omega-3 i omega-6 , które chronią nasze serce przed chorobami oraz korzystnie wpływają na pracę mózgu. Zawiera również witaminy z grupy B oraz witaminę A. Podobno jedna porcja łososia zaspakaja dzienne zapotrzebowanie na jod i potas. Jeżeli brakuje Wam czasu na codzienne zakupy, lub tak jak ja podejmujecie czasem decyzję o tym co chcecie ugotować spontanicznie to polecam Wam łososia w puszcze firmy Graal. Nie mogę przyczepić się do jego jakości, a danie z nim przyrządzone smakuje świetnie :).
 Poza łososiem w oleju, firma Graal oferuje nam również inne, ciekawe ryby w puszkach, całą ofertę możecie zobaczyć tutaj.

2 komentarze:

  1. wygląda pysznie, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne jedzonko, do tego pięknie wygląda, mniammm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!