piątek, 11 kwietnia 2014

Paczka ambasadorki od Playboy i Streetcom :)

 Paczka ambasadorki od Playboy i Streetcom :)  

Udało mi się załapać do nowej kampanii na Streetcom i dziś rano dotarła do mnie paczka. Wszystko ładnie opakowane i przyjemne dla oka. A co w środku? Każda ambasadorka w swojej paczce znalazła dwa pachnące lotiony do ciała Playboy Play It Sexy oraz Playboy Vip, 40 próbek (po 6ml) balsamu Playboy Play It Sexy, 15 ulotek oraz przewodnik ambasadorki.
Od razu zabrałam się za wąchanie balsamów. Oba mają ciekawe zapachy, są one dosyć intensywne i to co mnie zupełnie zaskoczyło - zapach utrzymuje się na skórze do tej pory, a testowałam je około godziny 11 :). Jeżeli chodzi o aromat to zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu Playboy Vip o zapachu orchidei niż Play it Sexy pachnący według tego co jest na opakowaniu wanilią i piżmem (ja wyczuwam w nim również odrobinę kakao). Balsamy nie mają zbyt dobrego składu (na drugim miejscu znajduje się parafina) dlatego uważam, że są to bardziej produkty "na wyjście" niż przeznaczone do codziennej pielęgnacji. Balsam Playboy Vip ma w sobie delikatne drobinki dzięki, którym skóra bardzo ładnie połyskuje :)
Mam masę próbek do rozdania, muszę brać się do roboty i podzielić się nimi z koleżankami :) Szkoda, że wszystkie próbki są takie same, fajnie byłoby poznać zapachy wszystkich czterech nowych balsamów! Mimo wszystko jestem zadowolona z paczki ambasadorskiej i zabieram się za testy.
A może Wam też udało się załapać do tej kampanii? :)

4 komentarze:

  1. Oni sobie jaja chyba robią z tymi próbkami. Aż wstyd to komuś przekazać do "testowania". 6ml na stopy starczy ^_^

    Streetcom coraz bardziej schodzi na psy...
    Miałam już 3 kampanie tam.
    Pierwszą w 2010r i było całkiem inaczej-lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się że te próbki to bardziej do poznania zapachu oraz jak długo się to będzie utrzymywać na skórze, a nie dla jakiejś super pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Mnie się tam ani razu nie udało dostać do testów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!