wtorek, 18 marca 2014

Fennel o zapachu kokosowych ciastek

Fennel o zapachu kokosowych ciastek <3! 

Uwielbiam kokosowy zapach, a tutaj jest on jeszcze połączony z ciasteczkami. Dla mnie idealny umilacz, zwłaszcza na jesienno-zimowe wieczory. Kosmetyki Fennel poznałam już wcześniej i bardzo się z nimi polubiłam. Ostatnim razem testując te kosmetyki nie miałam się do czego przyczepić. Tym razem używałam oba te produkty trochę dłużej i mogę powiedzieć nieco więcej. Tak jak napisałam wcześniej zapach tych kosmetyków przypadł mi do gustu - niestety po ponad miesiącu od otwarcia jogurtu do ciała aromat nieco wietrzeje i nie zachwyca tak samo jak na początku. Być może to ze względu na niedokładne zakręcanie słoiczka? Nie wiem, starałam się go zawsze dobrze dokręcać. Z peelingiem nic takiego się nie dzieje. Ok - jedźmy dalej :)!
Body Yogurt
"Kojący, lekki i łatwo wchłaniający się, apetyczny Jogurt do Ciała o zapachu Kremowego Ciastka z Kokosem. Intensywnie nawilża i ujędrnia, przywraca skórze elastyczność i pomaga utrzymać właściwy poziom nawilżenia. Delikatna formuła nadaje skórze jedwabistą gładkość i aromatyczny zapach.
Nie pozostawia tłustych śladów, szybko się wchłania, odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.
Pojemność: 300 g, cena: 30 zł"
Konsystencja tego produktu nie przypomina ani konsystencji masła ani balsamu, nie nazwałabym jej również konsystencją jogurtu, chociaż do niej jest chyba najbardziej podobna. To co mi się bardzo podoba w tym kosmetyku to błyskawiczne wchłanianie się. Skóra po posmarowaniu tym jogurtem jest bardziej gładka w dotyku. Zapach utrzymuje się na ciele przez pewien czas co może być i wadą, i zaletą. Dla mnie na początku było zaletą, zwłaszcza kiedy smarowałam się nim przed snem, gdyż w dzień zbyt mocno "mieszał się" z perfumami. Teraz, gdy zapach wywietrzał i jest mniej przyjemny wolałabym aby nie było go w ogóle. Z tego co pamiętam w przypadku jogurtu o zapachu czekoladowych ciastek takiego problemu nie było. Regularne używanie tego kosmetyku pomaga utrzymać właściwe nawilżenie skóry. Same opakowania tych produktów są zachęcające - wręcz "apetyczne" :).

Body Scrub
"Oczyszczający Peeling o zapachu Kremowego Ciastka z Kokosem i drobinkami kokosa, które delikatnie usuwają martwy naskórek. Oczyszcza wygładza, pobudza mikrokrążenie i nadaje skórze zdrowy wygląd. Posiada apetyczny kokosowy zapach. Dzięki peelingowi skóra będzie lepiej wchłaniać substancje aktywne zawarte w kremach i balsamach. Pojemność: 300 g, cena: 30 zł"
Jeden z najlepszych peelingów jakie używałam. Pięknie, apetycznie pachnie. Zapach nie wietrzeje w opakowaniu. Siłę "zdzierania" określiłabym" jako umiarkowaną. Skóra po takimi peelingu jest gładka a w dodatku ładnie pachnie. Kosmetyk bardzo wydajny i przyjemny w używaniu :) Dla mnie i moich zmysłów peeling tym produktem to cudowny relaks. Nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy ani tłustego filmu.
Uważam, że ceny tych produktów są zwyczajne - 30 zł za dobry produkt nie jest kwotą wygórowaną. A co byście powiedziały aby zakupić te dwa produkty w cenie jednego? Dla mnie bomba :) Tak się składa, że aktualnie mamy taką możliwość. Zajrzyjcie i zapoznajcie się z promocją: klik.

7 komentarzy:

  1. rzuciłabym się przede wszystkim na peeling!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny, opakowanie bardzo zachęca. A pozytywna opinia tym bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciastka + kokos? Brzmi zachęcająco. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu u Ciebie słodko... Takie zapachy uwielbiam w chłodne dni, pobudzają wyobraźnię i " rozgrzewają " swoją słodyczą ;)
    Nie stosowałam jeszcze kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm to musi pachnieć bosko:) chcę to!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zapewne zapach jest cudny ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!