poniedziałek, 10 marca 2014

Bo kapcie to przecież podstawa :)

Bo kapcie to przecież podstawa :)

Nigdy nie lubiłam chodzić w kapciach - nie ważne czy w zimę, czy w lato, było to dla mnie po prostu zbędne (było mi bez nich wygodnie). Dzieci uczy się tego aby je nosiły, więc i dorośli powinni dawać dobry przykład. Zmęczona słuchaniem ciągłych uwag na temat tego, że chodzę boso, że "będę chora" postanowiłam się wreszcie przekonać. Czemu nie? Przecież kapcie nie gryzą :) Żeby naprawdę zaszczepić w sobie ten nawyk potrzebowałam czego co nosiłabym chętnie, czegoś co nie denerwowałoby mnie na sam widok.

Wybrałam brązowe, skórzane pantofle ocieplane wełną owczą. Zrobione bardzo solidnie. Kapcie jak na taką cenę (cena regularna 26 zł) są naprawdę dobrej jakości. Chodzę w nich już dwa miesiące i nadal wyglądają dobrze. Jedynie wełna w środku kapci dosyć mocno się "ugniotła", jednak to raczej sprawa naturalna. Co najważniejsze - kapcie są tak wygodne, że czuję się jakbym chodziło boso - tyle, że jest mi w nich cieplej. I nie słucham już tych nudnych uwag :)
Nie sądziłam, że kiedykolwiek się przekonam do takiego "domowego obuwia" :)W sklepie kapciowo.pl każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Oferta jest dosyć bogata a ceny bardzo przyjemne.
Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę tutaj pisała o tego typu rzeczach, jednak doszłam do wniosku, że jest to coś co zainteresuje wiele osób, bo przecież nie ma zbyt wielu takich kapciowych przeciwników jak ja dotąd :)
Jeżeli przekonałam Was do zakupu w sklepie Kapciowo.pl to mam świetną wiadomość :)! Aktualnie model kapci, który jak posiadam możecie kupić za 16 zł. W sklepie znajdziecie również inne promocje i bardzo ładne kapcie w żywych, idealnych na wiosnę kolorach :)

9 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio przekonałam się co kapci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Angelika Pomykała11 marca 2014 14:17

    Ja Się Chyba Nie Przekonam Szybko Do Kapci. Kilka Razy Próbowałam... Jednak Nie Jest To Coś, Co Chętnie Noszę. Próbowałam Różne... Takie Co Się Wkłada Całą Stopę I Ma Misia Na Nodze, Zwykłe Jakies Klapki, Puchowe, Wełniane... Niestety Nadal Nie Trafiłam Na Żadne, które By Mnie Do Siebie Przekonały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha:D nie no, przepraszam, ale zamawiać kapcie przez internet?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie? :) Skoro można kupować jedzenie, środki czystości, buty - to dlaczego nie miałoby się kupować w Internecie kapci? :) Jeszcze jak można zaoszczędzić, to całkiem fajnie i wybór też często większy niż stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wydaje mi się, że ani zaoszczedzić nie można, a wręcz jeszcze tylko zapłacić za wysyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kacie są dobre na zimę :) nogi nie marzną :)
    najlepsze góralskie bambosze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kapciuchy! Na pewno ciepłe. Lubię kapcie, ale w domu mam tak ciepło że w sezonie grzewczym chodzę bez nich, a najlpeiej to już wg bez skarpetek

    OdpowiedzUsuń
  8. Go to our official jerseys factory to buy the authentic team usa jerseys,youth will keep pace with the fashion of sports.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!