poniedziałek, 17 marca 2014

Amilie Mineral Cosmetics: korektor pistachio, róż tip top, róż goldenpeach.

     

Amilie Mineral Cosmetics: korektor pistachio, róż tip top, róż golden peach.

Amilie to polska, stosunkowo młoda firma oferująca kosmetyki mineralne. W ofercie Amilie znajdziemy podkłady, korektory, pudry i róże mineralne w różnych odcieniach. Szczególnie bogata jest kolorystyka podkładów - obecnie znajdziemy 6 tonacji i łącznie 30 różnych odcieni.
W swojej kolekcji posiadam trzy produkty tej firmy: korektor pistachio i dwa róże rozświetlające: Tip Top i Golden Peach. Przyznam szczerze, że mam ochotę na więcej. Ceny kosmetyków mineralnych Amilie są niewysokie co dodatkowo mnie zachęca :)
Wszystkie słoiczki, które posiadam mieszczą w sobie po 4 g "proszku".

Amilie - korektor mineralny Pistachio

Odcień odpowiedni dla jasnej i średniej karnacji.
Korektor doskonale neutralizuje wszelkie, nawet mocne zaczerwienienia, takie jak wypryski czy pęknięte naczynka. Dzięki czemu nawet cera z problemami może wyglądać zdrowo i świeżo. Dla najlepszych rezultatów używaj przed nałożeniem podkładu. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry.
Cena: 29 zł/4 gramy
Odcień tego korektora może przy pierwszym kontakcie trochę przerazić. Ma bardzo jasny, pistacjowy kolor. Żeby uzyskać dobry efekt po nałożeniu tego korektora należy się trochę nagimnastykować. Kosmetyk ten jest również odrobinę kapryśny - nałożony na przesuszoną skórę może podkreślać skórki oraz ciężko się rozcierać. Mimo to naprawdę warto się trochę pomęczyć. Ja używam go głównie wtedy, kiedy mam "gorszy dzień" - na mojej skórze znajdują się wtedy wypryski, zaczerwienienia a naczynka są jakby bardziej widoczne. Przed przystąpieniem do wykonywania makijażu na twarz nakładam lekki krem nawilżający i czekam aż dobrze się wchłonie. Pistachio ze względu na swój kolor należy nakładać przed podkładem. Ważne jest dobre roztarcie tego produktu. Następnie nakładam podkład - w zależności od tego, czy podkład, który nakładam ma lekką formułę, czy jest kryjący korektor "prześwituje" lub jest zupełnie niewidoczny... W związku z tym korektor ten wolę używać w duecie  ze średnio kryjącym podkładem. Kiedy jednak mam ochotę nałożyć lżejszy podkład - mieszam korektor Pistachio z innym korektorem w neutralnym odcieniu. Korektor jest bardzo wydajny, biorąc pod uwagę jego gramaturę starczy chyba na wieki. Bardzo dobrze kryje zaczerwienienia i naczynka a także rumień! Tak, zdarzało mi się go nakładać na całe policzki i naprawdę fajnie się spisywał :)Mimo, iż na początku byłam do niego sceptycznie nastawiona kompletnie nie żałuję tego zakupu.

Amilie - rozświetlając róż mineralny Tip Top

Delikatny rozświetlacz w kolorze jasno łososiowym z iskrzącymi siędrobinkami, które pięknie rozświetlają policzek. Nadajedoskonałe wykończenie makijażu. Idealny na lato.
Rozświetlacz posiada gładką, jedwabistą konsystencję dzięki której aplikacja kosmetyku to czysta przyjemność.
Cena: 29 zł / 4 gramy
Tip Top to tak w zasadzie bardziej rozświetlacz niż róż :) Ten produkt bardzo przypadł mi go gustu i chociaż używam go dopiero od kilku dni wiem, że ciężko byłoby mi się z nim rozstać. To jak pięknie rozświetla, dając piękną taflę możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Drobinki są praktycznie niewidoczne, przyznam nawet, że podczas czytania opisu produktu na stronie Amilie zdziwiłam się, że znajduje się w tym produkcie jakikolwiek brokat :) Tip Top ma aksamitną konsystencje i jest bardzo przyjemny w aplikacji. Ładnie się rozciera i pozwala nam stopniować efekt jaki chcemy osiągnąć. Ładnie podkreśla kości policzkowe oraz nadaje się również do nakładania w kąciki oczu. W zasadzie można go używać jako rozświetlacza lub jako różu. Również jest bardzo wydajny! :)

Amilie - róż mineralny Golden Peach

Ciepły, brzoskwiniowo-złoty róż do policzków o satynowym wykończeniu. Delikatnie podkreśla policzek, dając naturalny, zdrowy, świeży wygląd. Róż posiada gładką, jedwabistą konsystencję dzięki której aplikacja kosmetyku to czysta przyjemność. Budowany stopień krycia pozwala na uzyskanie dowolnej intensywności koloru. Cena: 29 zł / 4 g
Bardzo ładny brzoskwiniowo-złoty odcień. Przy ciemniejszej karnacji można dzięki niemu osiągnąć subtelny efekt, jednak przy bardzo jasnej - takiej jak moja łatwo z nim przesadzić. W moim przypadku wystarczy odrobina tego różu na policzkach dodatkowo bardzo dokładnie roztarta. W taki sposób osiągam ładny, dosyć wyraźny efekt. Róż w tym odcieniu bardzo ładnie podkreśla policzki, rozświetla je oraz ociepla ogólny wygląd cery. Nałożony w nadmiarze może wyglądać zbyt pomarańczowo, co raczej mało komu pasuje.
Jeżeli któryś z tych produktów Was szczególnie zainteresował to mogę pokazać jak prezentuje się na twarzy :)
Jestem zadowolona z tych produktów a w szczególności z rozświetlacza Tip Top. Mam ochotę wypróbować kilka odcieni podkładów i jeszcze jakieś inne róże :).

9 komentarzy:

  1. Rozświetlacz zrobił na mnie największe wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe są. Ten zielony korektor to w sam raz dla mnie by się nadawał ;/. Szkoda że jestem na bakier z kasą , no marzy mi się fajny zestaw kosmetyków mineralnych !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rozświetlacz jest codowny! A miałam nie kupować już nic więcej w tym miesiącu... ;( Smutne jest życie kobiety ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty! Ja póki co stosuję markę Annabelle Minerals, ale z chęcią spróbowałabym w przyszłości i inne marki! Szkoda, że nie ma tu testu podkładu, bo o niego ciągle walczę - szukam najlepszego! Korektor mnie zainteresował, choć jestem bardzo sceptycznie nastawiona do tego typu korek.-zielonych - nie mogę się do nich jakoś przekonać, choć wiem, że może pomóc mi w mojej kapryśniej cerze ukryć wszystkie niedoskonałości :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty Amilie, bardzo mi podpasowały ich podkłady mineralne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zainteresowały wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki mineralne. Firma Amilie to dla mnie nowość, gdzie obecnie można kupić jej produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpośrednio ze strony amilie.pl :)

      Usuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!