środa, 12 lutego 2014

Yankee Candle - Lilac Blossoms

Yankee Candle - Lilac Blossoms



O zapachu...


Bez kwitnie w maju i swoim uwodzącym zapachem zapowiada rychłe nadejście upałów. Lawenda to natomiast aromat najmocniej kojarzący z sierpniem. A raczej – z sierpniowymi wczasami spędzanymi w samym sercu Prowansji. Obie nuty – zebrane w spójnym, uroczym wosku Lilac Blossom – tworzą pomost spinający letnie słońce, powiew ciepłego wiatru i wakacyjne, spędzane na wolnym powietrzu wieczory. Mieszanka bzu i lawendy hipnotyzuje i zachwyca w spójnej całości – łączącej to, co wydawało się być niemożliwe do połączenia.

O woskach...


Woski Yankee Candle są tak intensywnie aromatyczne, że same z siebie – nawet schowane w szafie czy szufladzie – emanują pięknymi, naturalnymi nutami. Najlepiej jednak urocze tarteletki sprawdzają się w parze z dekoracyjnymi podgrzewaczami. Po umieszczeniu wosku w miseczce kominka i podgrzaniu go neutralną świecą, tarteletka topi się przez osiem godzin, wydzielając mocny, długo wyczuwalny aromat. Każdy wosk Yankee Candle wykonany jest z naturalnych składników, a własnoręczne mieszanie i rozgrzewanie w tym samym czasie kilku tarteletek staje się wyśmienitą okazją do stworzenia autorskich, wnętrzarskich perfum.


Kupiłam ten wosk ze względu na to, że lubię zapach bzu, który wywołuje u mnie miłe skojarzenia. Lilac Blossoms nie do końca przypomina mi ten aromat. Ciężko również jest mi w nim wyczuć lawendę. To dziwna, dosyć mocna mieszanka. Nie skazuję jednak tego zapachu na straty. Pomimo, iż miałam co niego zupełnie inne oczekiwania ostatecznie udało mi się z nim polubić. Pachnie intensywnie nawet bez rozpuszczania, dlatego idealnie nadaję się do szuflady a ja szczególnie upodobałam go sobie w szafce z ręcznikami :) Ostatecznie połowa wosku wylądowała w przy ręcznikach a połowę wypaliłam w kominku. Mała ilość wosku po lekkim odparowaniu pachnie dosyć przyjemnie i podejrzewam, że może znaleźć rzeszę swoich zwolenników :)

Specyfikację produktu oraz jego cenę znajdziecie tutaj.

Ten jak i inne zapachy Yankee Candle dostaniecie w sklepie Internetowym goodies.pl!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!