poniedziałek, 24 lutego 2014

Wyczarovane Hand Made - Biżuteria i dodatki z charakterem

Wyczarovane Hand Made - Biżuteria i dodatki z charakterem



Wyczarovane to zakręcona biżuteria i dodatki do odzieży tworzone z pasją.

Inspirują nas szeroko pojęta moda alternatywna oraz horrory klasy B.

Staramy się, by nasze projekty były niepowtarzalne, dlatego powstają w pojedynczych egzemplarzach lub krótkich seriach.

Wykonujemy także projekty na zamówienie - wystarczy do nas napisać i zapytać o możliwość wykonania konkretnego pomysłu.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do zakupów.





Dzięki uprzejmości Wyczarovane Hand Made trafiła do mnie masa wspaniałości! Jestem fanką horrorów i chociaż uwielbiam kolory zawsze fascynowały mnie mroczne, tajemnicze rzeczy. Przypadkiem trafiłam na Wyczarovane na Facebooku i przepadłam. Czaszki, oczy, siekiery, żyletki, truposze a to wszystko zaczarowane w biżuterii, która wcale nie ogranicza się do ponurych kolorów. Poza takimi ostrymi rzeczami Wyczarovane oferuje delikatniejszą biżuterię oraz ... no właśnie co? To zostawię na koniec.

Naszyjnik z krukiem  (?) to zdecydowanie mój ulubieniec. Z jednej strony przypominający oryginale serce z drugiej budzące niepokój stworzenie. Można byłoby doszukiwać się tutaj głębszego znaczenia. Naszyjnik zwraca uwagę i budzi zainteresowanie. Jest oryginalny. Co do jego wykonania - nie mogę niczego zarzucić. Nie wygląda kiczowato i tanio. Nie wiem z jakiego metalu został wykonany, ale nie powoduje on u mnie wysypki, mimo uczulenia na nikiel. Za duży plus uważam również łapkę przy zapięciu z napisem "Hand Made", świetny pomysł na "dopieszczenie" naszyjnika. Samo zapięcie nie jest mocno kłopotliwe. Szczerze nie lubię się z nim rozstawać :)


Bransoletki - ostatnio mam ich coraz więcej, mimo iż jeszcze niedawno zupełnie nie doceniałam tej części biżuterii. Bransoletka potrafi sporo wnieść do naszego stroju: ożywić go, dodać charakteru, delikatności, elegancji... Pierwsza z bransoletek wykonanych techniką makramy ma regulowane zapięcie, które obsługujemy za pomocą sznureczków. To bardzo fajne i niekłopotliwe rozwiązanie. Bez problemu nakładam i taką bransoletkę sama, bez konieczności proszenia kogoś o pomoc w zapięciu. Kolor biały jest bardzo uniwersalny, ale niestety szybko się brudzi. Wyczyszczenie takiej bransoletki nie stanowi jednak problemu. Ta bransoletka wygląda delikatnie i swoim charakterem kompletnie nie przypomina kruczego naszyjnika - mimo to również bardzo mi się podoba.

Kolejna bransoletka ma tradycyjny zapięcie i w całości jest granatowa - bez żadnych koralików, kamieni. Jej dodatkową ozdobą jest gwiazdka na końcu łańcuszka do regulacji. Mimo, że jest dosyć prosta to świetnie wygląda na ręce. Bardzo lubię zestawienie koloru granatowego z bielą. Zawsze brakowało mi dodatków właśnie w tym kolorze :) Bransoletka mimo, że ma intensywny, ciemny kolor po zamoczeniu nie farbuje - co niekiedy zdarzało mi się zaobserwować przy noszeniu innych bransoletek. Jest porządnie wykonana.

Trzecia - ostatni z bransoletek to moja faworytka. W pięknej, delikatnej zieleni zadłużyłam się od pierwszego wejrzenia. Ciekawe wykonanie i pomysłowe, łatwe w obsłudze zapięcie. Bez jakichkolwiek metalowych elementów. Pięknie prezentuje się na ręce i wygodnie się nosi. Przykuwa uwagę.

To nie wszytko! W Wyczarovane Hand Made znajdziemy również różnorodne ozdoby do włosów a wśród nich dosyć bogaty wybór kokardek. Jedna z takich kokardek trafia również do mnie. Stonowana - czarno biała. Koniecznie musicie zobaczyć jakie kokardowe wariacje czekają na nas w sklepie - klik!

Taka kokardka z pewnością może stać się niebanalną ozdobą niejednej fryzury.

Na koniec zostawiłam coś co prawie zwaliło mnie z nóg. Magnes, ale nie taki zwykły. To coś oryginalnego, pomysłowego z humorem. Co powiecie na mydło Zombinio? Od pierwszych dni śmierci, z lanoliną do skóry martwej i zniszczonej :) W sklepie najdziecie między inny magnes z kultowymi postaciami horrorów.



 Koniecznie zajrzyjcie do Wyczarovane Hand Made, to jedyne takie miejsce w sieci! :)



1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!