wtorek, 18 lutego 2014

Venisima - Twoja biżuteria, moja pasja.

Venisima - Twoja biżuteria, moja pasja. 



Już wiele razy pisałam o tym, że bardzo lubię wszelkie handmade. Biżuteria, której tworzenie jest czyjąś pasją zawsze skrywa w sobie jakieś tajemnice i jest w pewnym sensie magiczna. Biżuteria, którą znajdziemy w sklepie www.venisima.pl z pewnością się wyróżnia. Nie można jej autorce odmówić talentu i pomysłu. Są to często takie połączenia na które sama bym się nie zdecydowała - nieszablonowe, wyjątkowe, inne... Delikatne i urocze jak komplet, który otrzymałam. Nie jestem wielbicielką motylków, ale te wykonane z filcu wyglądają całkiem przyjaźnie. Drobne, różowawe koraliki dodają jeszcze więcej słodyczy. Antyalergiczne bigle nie uczulają mojej skóry nielubiącej niklu.

O tej porze noszenie takiej biżuterii nie przemawia do mnie, jednak jej widok kojarzy mi się z wakacjami, zwiewnymi sukienkami, ciepłą morską wodą i spacerami po plaży.


Zapraszam Was na wycieczkę po sklepie Venisima :)!

Zaglądajcie również na fanpage firmy.

4 komentarze:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!