wtorek, 11 lutego 2014

Cienie mineralne Earthnicity w akcji - Champagne i Copper

 


Cienie mineralne Earthnicity w akcji - Champagne i Copper




Earthnicity Mineralne cienie do powiek

Cienie mineralne Earthnicity są niezwykle trwałe, a ich kolory zachwycają nasyceniem naturalnych barw. Dostępne są w wielu wyjątkowych odcieniach.

Nasze cienie do powiek zapakowane są w 3 ml słoiczki z sitkiem, w których znajduje się około 1,2 g produktu.

Cena detaliczna 31,99 zł

Dostępność: klik

CHAMPAGNE – cielisty odcień z matowym wykończeniem

COPPER – kolor miedziany z odcieniem pomarańczu, rozświetlający



Dzięki akcji "Naturalne testowanie z Earthnicity" mam również przyjemność testować cztery różne cienie mineralne. Dziś będzie o dwóch z nich. 



Kolor Copper od Earthnicity ma świetną pigmentację. Lubię nakładać ten cień, gdyż jego aplikacja to dla mnie sama przyjemność. Od dawna szukałam takiego odcienia miedzi. Copper pięknie komponuje się chyba z każdym kolorem, dlatego możemy dać ponieść się fantazji i za każdym razem używać go w innym połączeniu. Świetnie prezentuje się również nałożony solo na całą powiekę ruchomą. Copper wcale nie odbiega jakością od moich dotąd ulubionych cieni a biorąc pod uwagę cenę i pojemność to właśnie on przejmuje prowadzenie. W dodatku minerały zawsze będą u mnie "nad" zwykłymi kosmetykami. Miedź chociaż nie jest najjaśniejszym kolorem nie sprawia wiele problemów i nie osypuje się mocno podczas aplikacji. Niestety dotąd wszystkie ciemniejsze odcienie, nie ważne czy zwykłych cieni prasowanych lub sypkich czy minerałów okropnie męczyły mnie tym, że brudziły wszystko dookoła podczas aplikacji.



Cielisty cień Champagne jest bardzo delikatny. Fajnie sprawdza się jako baza pod inne cienie, oraz przy rozcieraniu nad załamaniem. Cielisty odcień można wykorzystać nakładając niewielką ilość przy rozcieraniu innych cieni lub nakładając go na powiekę w większej ilości. Nałożony solo da bardzo dyskretny efekt, ale ładnie wyrówna koloryt skóry.



Jestem bardzo zadowolona z tych cieni. Jeżeli chcecie się dowiedzieć co sądzę o pozostałych dwóch odcieniach śledźcie moje wpisy na bieżąco!



3 komentarze:

  1. Używam cieni mineralnych od wielu lat i muszę przyznać że są bezkonkurencyjne. Same zalety. Wad nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia Nowakowska18 lutego 2014 16:13

    Pięknie wyglądają na powiece :)! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!