poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zimowa kolekcja Essie.


Zimowa kolekcja lakierów Essie to kolorystyczna radość!

Do dyspozycji masz aż cztery lakiery, którymi możesz podkreślić swój aktualny nastrój. Lakiery są wysoce profesjonalnym produktem, który sprawi, że nie będziesz denerwować się odpryskami już na drugi dzień po pomalowaniu!

  • cztery lakiery dają Ci nieskończoną możliwość łączenia kolorów

  • ochrona i wzmocnienie płytki paznokcia

  • rewelacyjny pędzelek, wyprofilowany do idealnej aplikacji

  • przyjazna konsystencja

  • formuła lakieru, która oddycha

Nie chowaj rąk w rękawiczki, tylko spraw sobie zimowy zestaw i oczaruj wszystkich pięknymi kolorami!


Cena zestawu: 32,99 zł

Dostępność: klik


Na zdjęciu powyżej, od lewej:

Mind your mittens - czarna cyraneczka

Sable Collar - opalizująca kakaowa śliwka.

Shearling darling - czerwony mahoń, ciemne bordo.

Toggle to the top - winne bordo z drobinkami.


Lakiery Essie bardzo lubię i pisałam o nich już wcześniej, zresztą chyba nie ma takiej osoby, które jeszcze o nich nie słyszała? :) Nie będę więc skupiała się mocno na ich technicznych aspektach. Jest zdecydowanie na tak, jeżeli chodzi o łatwość malowania, konsystencję, trwałość, krycie, zmywanie. Wiadomo, że brokatowe lakiery, takie jak "Toggle to the top" zmywa się trochę trudniej, jeżeli nie nałożymy pod spód top coat'u, ale za to schną one szybciej i w moim przypadku cieszą się większą trwałością. Poza tą czwórką w zimowej kolekcji znajdziemy jeszcze dwa odcienie: "warm & toasty turtleneck", który strasznie mnie fascynuje i "parka perfect". Cała zimowa kolekcja bardzo mi się podoba, odcienie znajdujące się w  "kostce", którą posiadam to raczej ciemne, stonowane,  barwy. "Toggle to the top" bardzo kojarzy mi się ze Świętami i właśnie w tym czasie gościł na moich paznokciach. Moim zdecydowanym faworytem z tej czwórki jest "Toggle to the top"!





Kolejny raz polecam również sklep hairstore.pl dzięki, któremu testowałam lakiery Essie. 

Hairstore.pl jest miejscem w którym znajdziemy wszystko to co potrzebne Naszym włosom i jak widać nie tylko im!

4 komentarze:

  1. o matko! przepadłam! pięknie wyglądają:) ja mam kolekcję ślubną i jestem zakochana! również polecam haistore.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!