niedziela, 12 stycznia 2014

Forever Young. Fantaseyes Puffy Eyelids Serum. Recenzja


  Forever Young. Serum pod oczy warte uwagi! :)



Serum pod Oczy ‘Fantaseyes’ z Eyeseryl (Tetrapeptydem) i Kofeiną. Redukuje Opuchliznę Powiek. Produkt profesjonalny, wysokiej jakości.

Stworzony do zmniejszenia opuchlizny poniżej oczu. Z Eyeseryl i Kofeiną, o lekkiej, beztłuszczowej konsystencji.

Dostępny w 10ml buteleczkach z pompką co ułatwia higeniczną aplikację.
 
Wraz z utratą elastyczności i wiotczeniem mieśni, skóra wokół oczu staje się wyraźnie luźniejsza, przez co na powiekach tworzą się fałdy. Tłuszcz, który stanowi amortyzację dla oczu, przesuwa się z oczodolów na zewnątrz i zbiera wokół powiększających się fałd dookoła powiek. Inną przyczyną opuchniętych oczu jest nadmierna akumulacja wody, zwana obrzękiem. Płyn może się zbierać z kilku powodów, dwa najczęstsze to: słaba cyrkulacja limfatyczna i zwiększona przepuszczalność naczynek.
 
EYESERYL® jest tetrapeptydem z właściwościami przeciw-obrzękowymi, z udowodnioną skutecznością w zmniejszaniu spuchniętych worków pod oczami. Składnik ten działa poprzez niedopuszczanie do pojawienia się glikacji, procesu który w wyniku utleniania komórek prowadzi do twardnienia elastycznych włókien kolagenowych, a to w konsekwencji do powstawania zmarszczek. Po drugie eyeseryl doskonale sprawdza się w zwalczaniu przepuszczalności naczynek, ponieważ zapobiega wydostawaniu się płynu do tkanki wokół oczu, w ten sposób nie pozwala na powstanie opuchlizny. Po trzecie Eyeseryl poprawia ukrwienie i krążenie, dzięki czemu nadmiar płynu i krwi nagromadzonych w powiekach zostaje odprowadzony, a wiadomo, że w skumulowanych ilościach płyn i krew zebrane pod skórą prowadzą do powstania cieni pod oczami. Eyeseryl poprawia także elastyczność skóry i jej nawilżenie, co w konsekwensji sprawia, że oczy wygladają o wiele lepiej i zdrowiej. 

W badaniach klinicznych 70% pacjentów wykazało znaczną poprawę po zaledwie 15 dniach stosowania Eyeseryl, a pod koniec testu aż 95% badanych zaobserwowało wyraźną poprawą. Elastyczność skóry zwiększyła się o 35% po 30 dniach, a po 60 dniach odcień skóry był bardziej jednolity i wyraźnie stonowany.
Podsumowując, Eyeseryl jest jedynym dokładnie przebadanym składnikiem, który poprawia wygląd powiek i skóry w okolicach oczu, zmniejszając zmarszczki, cienie pod oczami, worki etc. gdy nic innego nie działa.
 
Kafeina – działa jak rozpuszczalnik pobudzający procesy rozpraszania wody. Może wspomagać więc usuwanie wody uwięzionej w tkankach.
 
Ekstrakt z Kasztanowca Zwyczajnego - wzmacnia system naczynek, co jest jak wiadomo bardzo istotne, ponieważ popękane delikatne naczynka krwionośne (wokół oczu) przyczyniają się do gromadzenia się płynu, który dodatkowo uwidacznia opuchnięte powieki.
 
STOSOWANIE: Nakładać dwa razy dziennie (przy pierwszym zastosowaniu należy pompkę ‘naładować’ poprzez kilkakrotne, szybkimi ruchami, naciskanie szyjki pompki próżniowej)
 
Składniki - Butylene Glycol, Acetyl Tetrapeptide-5 (Eyeseryl), Kofeina, Ekstrakt z Kasztanowca Zwyczajnego, Woda, Woda Różana, C12-15 Alkyl Esters, Wosk Emulgowany, Cetyl Esters, Xanthan.
 
Wyprodukowano w Wielkiej Brytanii przez Forever Young dla TAOVITAL Ltd.



Stosowanie: Nakładać dwa razy dziennie (przy pierwszym zastosowaniu należy pompkę ‘naładować’ poprzez kilkakrotne, szybkimi ruchami, naciskanie szyjki pompki próżniowej).


Składniki: Butylene Glycol, Acetyl Tetrapeptide-5 (Eyeseryl), Kofeina, Ekstrakt z Kasztanowca Zwyczajnego, Woda, Woda Różana, C12-15 Alkyl Esters, Wosk Emulgowany, Cetyl Esters, Xanthan.


Cena: 28.90 zł

Dostępność:klik




 W ubiegłym roku od kiedy zaczęło robić się coraz chłodniej miałam spore problemy ze skórą wokół oczu. Wszystkie dotąd stosowane kremy zaczęły mnie podrażniać i z dnia na dzień było coraz gorzej. Podpuchnięte powieki, cienie pod oczami, zaczerwienienia i ciągłe uczucie pieczenia skóry. Jak tylko sobie o tym przypomnę mam ochotę śpiewać serenadę na cześć tego serum, które jako jedyne poradziło sobie z tymi dolegliwościami. Opakowanie niepozorne, niezbyt atrakcyjne i bardzo proste a kryje w sobie kosmetyk, który poprawił moje samopoczucie. Co więcej kupując kosmetyki Forever Young dostajemy produkty o bardzo dobrym składzie, przyjemne w używaniu i wydajne za cenę, która zbyt mocno nie naruszy zawartości naszego portfela. Czego chcieć więcej? Jestem zdania, że warto zrezygnować z ozdobnego opakowania w tym przypadku a dostać w zamian produkt, który naprawdę działa za rozsądną cenę. Lubię nieskomplikowane składy w kosmetykach, ale tylko takie, które mają w sobie dużo pomocnych, aktywnych składników zamiast kupy chemii i konserwantów - właśnie taki skład ma to serum. Jak widać kofeina nie tylko jest moim porannym nałogiem, ale również wybawieniem dla kłopotów ze sferą wokół oczu. Już w pierwszym miesiącu stosowania tego produkty byłam pełna podziwu. Pierwszy raz od dosyć długiego czasu kosmetyk, którym smarowałam okolice oczu nie wywołał u mnie gorszego podrażnienia. Wręcz przeciwnie! Już po pierwszym użyciu poczułam sporą ulgę, skóra stała się odrobinę mniej podrażniona a z dnia na dzień pieczenie zaczęło ustępować. Tych dolegliwości oraz zaczerwienienia pozbyłam się stosunkowo szybko. Natomiast na dalsze efekty musiałam jeszcze poczekać.

Serum zaczęłam używać mniej więcej w połowie października, już w grudniu zauważyłam znaczne zmniejszenie opuchnięcia powiek. Nie spodziewałam się, że cienie pod oczami staną się niewidoczne, miałam je chyba od zawsze i nie były zbyt mocne. Dziś z zadowoleniem i dużo spokojniej niż kilka miesięcy temu patrzę na moją skórę wokół oczu. Jest widocznie w lepszym stanie, bardziej wypoczęta, zdrowsza i promienniejsza. Teraz czuję się dużo bardziej komfortowo. Od ok. dwóch tygodni nie używam serum na co dzień - jedynie 1-2 razy w tygodniu, na przemian ze zwykłym kremem pod oczy. Dolegliwości nie wracają z czego jestem bardzo zadowolona. Wiem, że mam ratunek w tym produkcie, gdy znów przytrafi mi się coś takiego. Jeżeli macie podobne "przejściowe" problemy lub Wasza skóra wokół oczu normalnie wymaga szczególnej pielęgnacji, obarczona jest jakimiś problemami to serdecznie polecam Wam ten produkt. Może i dla Was będzie to ratunek tak jak i dla mnie :). Nie pamiętam, czy kiedykolwiek spotkałam się z kosmetykiem, który tak dobrze wpłynąłby na stan mojej skóry i to tak naprawdę w niezbyt długim czasie.

Jeżeli lubicie dobre kosmetyki w niskiej cenie to polecam zapoznanie się z ofertą sklepu www.forever-young.pl. Chciałabym bardzo podziękować Pani Marzenie i firmie produkującej te wspaniałe kosmetyki za przekazanie mi tego produktu do testów a co za tym idzie poprawienie mojego samopoczucia i przywrócenie wiary w niewiarygodne :)!


źródło zdjęcia: klik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!