poniedziałek, 30 grudnia 2013

Merry Marshmallow - kolejny zapach Świąt.

O zapachu...


Grudniowe święta jeszcze nigdy nie zapowiadały się aż tak słodko! A wszystko za sprawą Yankee Candle – niezastąpionego specjalisty od domowej aromaterapii, który (na okoliczność zbliżających się celebracji) wciela się w postać brodatego Mikołaja i serwuje nam garść smakowitych łakoci. Wosk Merry Marshmallow to przepyszna tarteletka – oblana śnieżnym, białym lukrem i pachnąca jak kultowa, cukrowa pianka. Słodycz tego świątecznego deseru przełamuje silna esencja waniliowa, która sprawia, że aromatyczne pianki nigdy się nie nudzą, nigdy nie powszednieją.

O woskach...


Woski Yankee Candle są tak intensywnie aromatyczne, że same z siebie – nawet schowane w szafie czy szufladzie – emanują pięknymi, naturalnymi nutami. Najlepiej jednak urocze tarteletki sprawdzają się w parze z dekoracyjnymi podgrzewaczami. Po umieszczeniu wosku w miseczce kominka i podgrzaniu go neutralną świecą, tarteletka topi się przez osiem godzin, wydzielając mocny, długo wyczuwalny aromat. Każdy wosk Yankee Candle wykonany jest z naturalnych składników, a własnoręczne mieszanie i rozgrzewanie w tym samym czasie kilku tarteletek staje się wyśmienitą okazją do stworzenia autorskich, wnętrzarskich perfum.





Merry Marshmallow to jeden z tych zapachów, który gościł w moim domu w okresie Świątecznym. Mimo tego uważam, że będzie się on nadawał do palenia przez cały rok. Delikatny, słodki, waniliowy aromat bardzo przypadł mi do gustu.

Merry Marshmallow to zapach cukrowych pianek, z nutą wanilii -> jeżeli ktoś lubi łakocie z pewnością się z nim zaprzyjaźni! Uważam, że ten zapach nie jest tak typowo świąteczny jak np. Christmas Memories czy Christmas Eve. Dlatego ja zaliczyłabym go nie do zapachów okolicznościowych a do aromatów uniwersalnych :).

Kojarzy mi się on z wybrykami na śniegu w towarzystwie przyjaciół w dzieciństwie. Co prawda nigdy nie miałam przyjemności kosztować takich pianek i nie bardzo one kojarzą mi się z zimą, jeżeli jednak mają taki piękny zapach to mój apatyt na nie diametralnie wzrósł!

W odróżnieniu od niektórych zapachów wosk Merry Marshmallow mogę palić godzinami! Nie drażni on mojego nosa ani nie doprowadza do bólu głowy, po prostu idealny zapach na zimowe wieczory (i nie tylko)!

Specyfikację produktu oraz jego cenę znajdziecie tutaj.

Ten jak i inne zapachy Yankee Candle dostaniecie w sklepie Internetowym goodies.pl!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!