sobota, 14 grudnia 2013

Forever Young Aumenti. Cuda działający balsam do biustu! :)

Forever Young Aumenti. Cuda działający balsam do biustu! :)




Forever Young Aumenti Ujedrniający, Modelujący i przywracający Objętość
Balsam do Biustu (100ml)

Bio-Bustyl® zawiera dwa dopełniające się biopeptydy , które stymulują syntezę kolagenu i uzupełniają ubytki elastyczności w skórze, nadając jej jędrności i objętości. Bio-Bustyl® skutecznie napina i podnosi wiotką skórę, czyli taką jaka powstaje po utracie wagi, narodzinach dziecka, karmieniu piersią czy w wyniku naturalnego procesu starzenia się.W badaniach klinicznych Bio-Bustyl®
zwiększył napięcie skóry o +18.5%
ujednolicił strukturę + 13%
zmniejszył wiotkość o + 16.5
i pobudził syntezę kolagenu o ponad 350%!!Volufiline® (Volufilina) jest niezwykłym składnikiem aktywnym, który zwiększa objętość tkanki poprzez zwiększenie ilości komórek tłuszczowych w miejscach jej zastosowania. Volufilina umożliwi proporcjonalny przyrost ilości tłuszczu w komórkach (o 22%). W testach na kobietach w wieku między 18 a 35, noszących miseczki 30A i 34AA, u których zastosowano, na jedną pierś (przez 56 dni) krem zawierający 5% stężenie Volufiliny, zauważono o średnio 8.4% wzrost objętości tkanki skórnej piersi, na którą nakładano produkt, w stosunku do piersi gdzie Volufilina nie była zastosowana.Matrixyl 3000 ® - Matrixyl 3000 jest połączeniem dwóch peptydów: Palmitoyl Pentapeptide -4 (PP4) i Palmitoyl Tetrapeptide-7 (PT7). Matrixyl 3000 jest składnikiem zwalczającym starzenie się skóry, pobudzającym produkcję kolagenu przy jednoczesnej stymulacji fibroblastów (komórek skóry właściwej), umożliwiając im (przy regularnym stosowaniu) wyraźne przywrócenie jędrności i struktury skóry. Mimo, że fibroblasty do samego końca nie tracą zdolności wytwarzania kolagenu to z wiekiem produkują go mniej, dlatego skóra staje się sucha i wiotka.Składniki aktywne prezentowanego balsamu zanurzone są w mleczku stworzonym właśnie do skutecznego przenoszenia aktywnych składników. Balsam zawiera olejek emu, wysoko oceniany i lubiany dzięki właściwościom głębokiej penetracji skóry, co umożliwia skuteczniejsze przenoszenie aktywnych składników w jej głąb. Ważnym składnikiem balsamu jest także olejek z dzikiej róży, używany od dawien dawna w celu poprawienia stanu skóry – zwłaszcza z rozstępami. Baza balsamu zawiera duże ilości witamin: D i E, a także znaczne witamin A i C, wszystkie doskonale wpływające na stan i wygląd skóry.


Filozofia Forever Young
Forever Young wierzy w zieloną więź procesów chemicznych – czyli połączenie naturalnych składników z biotechnikami aktywującymi ich wyjątkowe działanie. Produkty Forever Young były i zawsze są wolne od:

Parabenów – znanych jako substancje rakotwórcze
Silikonu
Sztucznych konserwantów
Sztucznych barwników
Sztucznych zapachów




Stosowanie: 2 razy dziennie, na szyję, dekolt i biust, w zależności od potrzeb.



Składniki: Bio-bustyl, Volufiline, Matrixyl 3000, MSM, Hyaluronic Acid, Sodium Lactate, Water, Rosewater, Glycerine, Emu Oil, Apricot Kernel Oil, Olive Squalane, Hazelnut Oil, Rosehip Oil, Isodecyl Neopentanoate, C12-15 Alkyl Benzoate, Emulsifying Wax, Glycine Betaine, Sodium Stearoyl Lactylate, Cetyl Esters, Gloconalactone, Sodium Benzoate, Xanthan.



Jak widzicie produkt ten jest napakowany masą wartościowych składników! Wbrew pozorom jego cena nie jest porażająco wysoka (60zł/100ml).

Balsam zamknięty jest w ładnym, poręcznym opakowaniu z pompką. Ma bardzo lekką konsystencję i natychmiastowo wchłania się w skórę pozostawiając ją gładką i przyjemną w dotyku.

Na samym początku nie chciałam wierzyć w te wszystkie obietnice, przecież nie ma takich cudów! A jednak... Balsam stosuję regularnie od dwóch miesięcy (spokojnie starczy jeszcze na miesiąc). Już po 2 tygodniach było widać pierwsze efekty co zachęciło mnie jeszcze bardziej do dalszego, regularnego stosowania tego produktu. Pierwszym efektem jaki zauważyłam była znaczna poprawa jędrności i napięcia skóry dzięki czemu miałam wrażenie,że biust się podniósł. Nie spodziewałam się, że kosmetyk da radę zdziałać cokolwiek w przypadku większego biustu.

Rok temu w grudniu po nagłym przytyciu o ponad 10 kg zmieniłam swoje odżywianie i zaczęłam więcej się ruszać dzięki czemu w marcu waga pokazała 15 kg mniej. Niestety moja skóra ucierpiała na tym. Myślałam już, że mój biust nie wróci do poprzedniego wyglądu. Ten produkt naprawdę mi pomógł :). Chociaż mój problem nie był zbyt poważny teraz czuję się dużo lepiej.

Szyja i dekolt są dobrze nawilżone i ujędrnione jak po użyciu dobrego, "wysokopółkowego" serum a biust podniesiony. Skóra gładka, przyjemna w dotyku. Czego chcieć więcej? Dla mnie to zdecydowany ulubieniec na lata!

Żadne drogeryjne ani katalogowe produkty nawet wzięte do "kupy" nie dałyby mi takiego efektu jak to cudo! Z całego serca polecam!



Produkt ten możecie kupić w sklepie Forever Young - tutaj.



4 komentarze:

  1. Też miałam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też by mi się przydało już zadbać o tą część ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, a nawet nie jest zbyt drogi :O Dodaję sobie do ulubionych i w razie potrzeby na pewno po niego sięgnę !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie 60zł za 100ml to bardzo dużo...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!