wtorek, 3 grudnia 2013

Elegancja i jakość w niskiej cenie. Perfumy od Jacques Battini -idealny prezent pod choinkę :)!

Komplet upominkowy White Spark od Jacques Battini.

Arek opisał męski zestaw a teraz przyszła kolej na mnie i na opinię o White Spark.


KOMPLET Spark White made with Swarovski elements 50ML PER + Body Lotion

Komplet Spark White to subtelna i zmysłowa kompozycja kwiatowa zdolna zaintrygować każdego mężczyznę ceniącego dyskretny szyk i elegancje.



  • Nuta głowy: mandarynka, gruszka, czerwone jagody

  • Nuta serca: gardenia, jaśmin, frezja, frangipani

  • Nuta bazy: gardenia, paczula, brązowy cukier, piżmo

Cena: 69.95 zł

Dostępność: klik

Zawartość zestawu: perfumy 50 ml + balsam do ciała 200ml.


Estetyczne, przyjemne dla oka opakowanie o eleganckiej kolorystce i ciekawej fakturze kryje w sobie dwa produkty. Pierwszym z nich jest biały flakonik ze złotymi akcentami i ozdobnym kryształkiem Swarovski'ego. Kryje on w sobie perfumy o dosyć prostej nazwie "white spark" (biała iskra). Już sam wygląd tego kompletu cieszy oko i sprawia, że mamy duże oczekiwania co do tego co kryje się w środku.

W ostatnim czasie zrobiłam się mało wymagająca co do zapachów i wiele z nich przypada mi do gustu. Inaczej było kiedyś - nie mogłam znaleźć dla siebie niczego z czego mogłabym być zadowolona. White Spark jest zapachem bardzo delikatnym, lekko słodkim, owocowo-kwiatowym. Różni się jednak od zapachów kwiatowo-owocowych jakie miałam dotąd okazję wąchać.

Zapach ten kojarzy mi się z niewinnością, spokojem, ukojeniem. Jest to również zapach dzięki któremu można się zrelaksować, odpocząć. Nie męczy nawet w te "cięższe" dni.


 To co najbardziej podoba mi się w zapachach tej firmy to ich jakość! Trwałości nie mam nic do zarzucenia, skóra pięknie pachnie przez cały dzień a ubrania jeszcze dłużej. Wykonanie flakonów również jest na wysokim poziomie. Jednak to co zaskakuje najmocniej to same zapachy, które rozwijają się na skórze wraz z upływem czasu. Jest to cecha charakterystyczna dla drogich zapachów, które kosztują zwykle ponad 200 zł podczas, gdy w sklepie Jacques Battini ceny za buteleczkę zaczynają się od ok. 30 zł a komplet możemy kupić już od 49 zł.


W zestawie znajduje się balsam do ciała z tej samej linii zapachowej co perfumy. Zdziwiłam się jego składem, gdyż przeważnie perfumowane lotiony mają słabe właściwości pielęgnujące a tutaj dosyć blisko w składzie znajdziemy masło shea, które ja w balsamach bardzo lubię. Niedość, że skóra delikatnie pachnie i nie "gryzie się" z perfumami to w dodatku jest miękka i dobrze nawilżona. Naprawdę nie mam się czego przyczepić.


 Gdybym dostała taki prezent z pewnością byłabym z niego zadowolona, zwłaszcza dlatego, że jest to zapach bardzo uniwersalny i charakteryzujący się wysoką jakością. Gotowa byłabym również kupić taki prezent dla bliskiej osoby :).

2 komentarze:

  1. Wow... zestaw wygląda obłednie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chętnie taki przygarnęła <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!