niedziela, 22 grudnia 2013

DERMEDIC Hydrain3 Hialuro Płyn micelarny H2O



DERMEDIC Hydrain3 Hialuro Płyn micelarny H2O

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna

  • Również dla osób nie tolerujących tradycyjnych preparatów do demakijażu

  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości

  • Nie podrażnia oczu – hypoalergiczny

  • Nie wysusza skóry jak inne środki myjące

  • Nie zatyka porów

  • Nie pozostawia filmu na skórze

Rezultat: Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości

Skład: Aqua, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

Cena: ok. 20zł / 200ml



Lubię produkty Dermedic, jedne są dla mnie bardzo dobre a inne mniej. Dermedic Hydrain3 Hialuro to nowość wśród płynów micelarnych na mojej półce. Opinie o nim są różne, w większości jednak przychylne. Płyn nie podrażnia mojej skóry ani oczu. Nowością dla mnie jest również mocznik, który znajduje się w składzie wysoko. Gdybym miała porównać to jak radzi sobie z demakijażem to postawiłabym go na jednym miejscu z płynem micelarnym BeBeauty i Tołpa, Dermo Face Physio. Ten jednak według mnie ma ciekawszy skład. Podoba mi się uczucie świeżości i orzeźwienia po jego użyciu. Samo opakowanie zachęca mnie do jego używania, być może nie jest nadzwyczaj urodziwe, ale ma coś w sobie. Zapach według mnie nie jest drażniący, ale jak wiadomo to kwestia gustu. Nie pozostawia na skórze lepkości.

Ogólnie jestem zadowolona z tego płynu, jak tylko będę widziała go w jakiejś korzystnej promocji to chętnie zaopatrzę się w kilka buteleczek :).

Używałyście go już? Co o nim sądzicie?



6 komentarzy:

  1. Jest bardzo delikatny i fajnie nawilża, miło odmiana dla dwufazowych płynów, już mi się znudziły i ta tłusta warstewka na oczach za każdym razem. Niestety, wielu tuszy Dermedic mi nie domywa:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Twoją opinią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry płyn. podoba mi się jego jego skuteczność, brak podrażnień, fajne uczucie świeżości. Podoba mi się zapach i tak jak napisałaś opakowanie zachęca do stosowania ( bardzo estetyczne i poręczne)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go kiedyś jest całkiem spoko i cena w miarę normalna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!