sobota, 30 listopada 2013

Wysoka jakość zapachu w parze z niską ceną. Idealny prezent dla mężczyzny.

KOMPLET De L'ambre Shadow 50ML EDT + Shower gel


Dziś recenzja męskiego zestawu od Jacques Battini. Nie będzie to jednak zwykła recenzja! Opinia nie będzie jak dotąd moja - jej autorem jest ktoś zupełnie inny. A skoro to produkt męski, uważam, że to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu :).


DSCF6593


Komplet upominkowy Shadow to idealny zapach dla wymagającego i ekstrawaganckiego mężczyzny, nie obawiającego się nowych wyzwań. Elegancka kompozycja złożona z nut pomarańczy, kwiatów, drzewa cedrowego i sandałowego.


Seria Prestige by Jacques Battini to nie tylko perfumy. Na każdej butelce zawieszony jest prawdziwy bursztyn.


Nuta głowy: Bergamotka, pomarańcza, lawenda.


Nuta serca: Fiołek alpejski, pelargonia, jaśmin.


Nuta bazy: Drzewo cedrowe, drzewo sandałowe, piżmo.


Cena: 69.95 zł


Dostępność: klik


Zawartość zestawu: woda toaletowa 50ml + żel pod prysznic 200 ml


DSCF6602Recenzja Arka:


Jest to moja pierwsza recenzja nie tylko na blogu Ani, ale ogólnie pierwsza :) Jako, że jestem mężczyzną opinia ta raczej będzie krótka. Postaram się jak najszczerzej opisać ten zestaw, bo nie wszystko mi się w nim podoba, ale o tym później. Zestaw zapakowany jest w czarno-pomarańczowy, elegancki kartonik. Na pierwszy rzut oka sprawia on wrażenie rzeczy z wyższej półki, nie taniego zestawu z supermarketu.


Fakt iż jestem mężczyzną nie robi ze mnie osobnika nie zwracającego uwagi na wygląd flakonu. Uważam jednak, że dołączenie bursztynu jest rzeczą zbędną i niepraktyczną. Sam wygląd flakonu uważam za trafiony.


Zapach tej wody toaletowej według mnie jest przyjemny i dość wyrafinowany, raczej męski niż chłopięcy. Jest to zapach oryginalny. W większości wód toaletowych zapach jest podobny, czy te droższe czy tańsze, różnią się zwykle jedynie trwałością. Na trwałość tego zapachu narzekać nie mogę. Na skórze utrzymuje się przez cały dzień, na ubraniach czasem przez kilka dni. Zapach na skórze nie jest cały czas taki sam, "ewoluuje" w ciągu dnia, co jest cechą charakterystyczną dla dobrych jakościowo i często drogich perfum.


To co mi się w tym zestawie nie podoba to żel. Chociaż żel i tak dostajemy w gratisie, ponieważ sama woda toaletowa kosztuje tyle samo co zestaw :) Żel dobrze się pieni, choć brakuje mi zapachu podczas brania prysznica, mimo tego, że w tubce ma taki sam zapach co woda toaletowa. Na skórze nic nie czuję, chociaż Ania mówi, że czuć.


Moim zdaniem cena w stosunku do jakości jest naprawdę na dobrym poziomie. Osobiście byłbym w stanie zapłacić więcej za taki zapach.


Na pewno gdybym znalazł taki prezent pod choinką, czy też podczas innej okazji byłbym zadowolony :)


 DSCF6588


 Od Ani:


Prawie całkowicie zgadzam się z tym co napisał Arek :). Polemizowałabym jednak z brakiem zapachu na skórze po użyciu żelu z zestawu - ja go delikatnie wyczuwam co uważam za plus. Od siebie dodam, że pachnie on przecudownie! Jest męski, ale nie ostry i drażniący. Naprawdę ciekawy zapach, który możemy z godziny na godzinę odkrywać na nowo.


Szczerze polecamy produkty Jacques Battini, a szczególnie właśnie ten zestaw! :)

2 komentarze:

  1. świetna recenzja :) lubię czytać o męskich produktach męskim okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ekstra. piękny zestaw i ten bursztyn, bomba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!