niedziela, 3 listopada 2013

Chińskie ciekawostki z ebay’a. Co moimi zdaniem warto kupić naebay.com. Mix.

Muszę przyznać się otwarcie, że już jakiś czas temu wpadłam w wir szaleństwa zakupów na ebay.com! Coraz rzadziej zaglądam na allegro a azjatyckie oferty na ebay przeglądam nawet, gdy nie planuję żadnych zakupów :). W ten sposób udało mi się znaleźć kilka tanich i wydaje mi się również, że ciekawych rzeczy.

To co już pewnie macie lub wiedziałyście, czyli zegarki Geneva. Znajdziemy kilka wariantów tarcz zegarków oraz o ile się nie mylę 15 kolorów. Ceny są różne, ale przeważnie to 3-4$ i darmowa wysyłka. Wychodzi więc na to, że cena takiego zegarka to ok. 12 zł. Ja jeszcze nie mam swoich zegarków, ale chętnie za jakiś czas skuszę się na kilka kolorów.





Kolejnym fajnym i przydatnym gadżetem jest zestaw do przygotowywania maseczek. Zawiera on 6 elementów: miseczka, pędzelek, trzy miarki i łyżeczka. Cena takiego zestawu to ok. 2$ (wysyłka darmowa), czyli ok. 6,50 zł. Warto również zaglądać na aukcje, gdyż mi udało się kupić ten zestaw za 0,89$ :) (niecałe 3 zł).




Tym razem coś co przyda się podczas nakładania masek i olejowania włosów, czyli foliowe czepki. Za 20 sztuk zapłacimy 0,99$, za 100 sztuk ok. 2,60$. Myślę, że warto :)! Porównując te oferty do ofert na allegro jesteśmy pare zł do przodu :).


Powoli robi się coraz zimniej :). Dla mnie czapka to ostateczność dlatego nie chciałabym wydawać na nią fortuny. Na ebay'u znajdziemy sporo modeli czapek, ja pokażę Wam kilka najtańszych opcji - ich cena nie przekracza 3$ a wysyłka jest oczywiście darmowa.









Pędzle są sekretem udanego makijażu. Wiadomo, że trzeba za nie zapłacić niemało aby były naprawdę dobre i trwałe. Jeżeli jednak nie stać nas na profesjonalne pędzle warto rozejrzeć się wokół ofert na ebay'u. Dosyć sporym uznaniem cieszą się Chińskie pędzle Joursna - przypominające wyglądem pędzle z Real Techniques. Są dużo tańsze i co za tym idzie pewnie słabszej jakości. Ja posiadam jeden taki pędzelek i póki co jestem z niego bardzo zadowolona. Planuję dokupić sobie jeszcze trzy inne. Jeżeli macie ochotę je wypróbować to teraz jest na to odpowiedni czas, gdyż aktualnie ich cena jest jeszcze niższa i możemy je dostać już za 2$ z darmową wysyłką.



 Znaleźć możemy również inne pędzle no name, mocno wątpię jednak w ich jakość - cena jednego takiego pędzelka to 1$. Warte uwagi wydają się być natomiast pędzelki - po ok. 1,60$, zwłaszcza ten spiczasty :).
 






Na dziś koniec :)

Zapraszam również do innych postów:

"Przydasie" i ozdoby do paznokci za mniej niż 1$!



13 komentarzy:

  1. Nie robiłam zakupów na e-bay :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw miseczek do masek jest super!:) Nigdy nic nie kupowałam na e-bayu, ale chyba warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten zestaw (wyglądający identycznie - różowy) do maseczek kupiłam w sklepie "Wszystko po 3zł"itd. za niecałe 5zł :) I jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. nie umiem szukac na ebayu takich ofert z darmowa wysylka jakas instrukcja by sie przydala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mamy podobne gusta w buszowaniu po eBayu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pasku bocznym po lewej stronie jak trochę zjedziesz w dół jest do zaznaczenia opcja "free shipping"

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tych pędzli Joursna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat pędzelki wolę MACowe, ale czapka taka no name czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw do maseczek bardzo mi się podoba, sama jakiś czas temu uległam i kupiłam podróbkę szczotki TT, to nic, że czekałam za nią 16 dni, ale kosztowała niecałe 6 zł.
    Ciekawa jestem jakiej jakości są te czapki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okazję ;) Miałaś do nich dobre "oko" ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Angelika Pomykała8 listopada 2013 13:05

    Ciekawe okazje :)
    Zamawiałaś kiedyś na zagranicznym e-bayu? Miałam raz sytuację kiedy skusiłam się na coś, a nie dostałam do dnia dzisiejszego tej przesyłki... I jakoś tak obawiam się zamawiania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Często zamawiam na zagranicznym - przeważnie produkty z Azji. Mi również się zdarzyło, że coś nie doszło. W takiej sytuacji pisałam do sprzedawcy i za każdym razem otrzymałam zwrot pieniędzy lub jeszcze raz został do mnie wysłany dany produkt. Nie zrażaj się. Spróbuj rozwiązać tę sytuację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!