piątek, 18 października 2013

Dziewczęcy haft i zalotne falbanki. Recenzja biustonosza Jasminium odIncarico.


,,Incarico specjalizuje się w produkcji biustonoszy na duże piersi, ale nie zapomina też o tradycyjnych rozmiarach. Konstrukcja biustonoszy firmy Incarico była opracowywana przez rok, przez następny były testowane. Cały czas udoskonalamy mustra  biustonoszy aby świetnie pasowały naszym klientkom, szczególnie tym z obfitym  biustem. Dobieramy solidne materiały by dobrze podtrzymywały  duże piersi, ale nie zapominamy o kuszącym wyglądzie. Naszą misją jest 100% zadowolenie kobiet." Taki opis znajdziemy na stronie sklepu www.incarico.pl z którego pochodzi biustonosz będący głównym bohaterem tego posta :).



Zanim jednak przejdę do niego samego pozwolę sobie nieco skupić się na sobie samej. Od zawsze twierdziłam, że dobranie odpowiedniego biustonosza dla mnie jest niemal niemożliwe. Zakupy stacjonarne w moim mieście zawsze kończyły się niczym z racji obecności małego wyboru rozmiarów w sklepach z bielizną. Podczas poszukiwań w Internecie moją uwagę skupił sklep Incarico z którym w późniejszym czasie udało mi się nawiązać współpracę. Nie od razu wszystko poszło "gładko", ale cierpliwość, wyrozumiałość i wiedza przemiłej Pani Moniki zaprowadziły mnie do tego konkretnego modelu - Jasminium. Warto również zaznaczyć, że w razie złego dopasowania biustonosza pierwszy zwrot odbywa się bez kosztowo (tzn. płacimy za odesłanie produktu, ale nie musimy płacić, za powtórną wysyłkę do nas). W drodze do ideału miałam również okazję mierzyć wysoko zabudowane biustonosze: Alexa i Tatuaż. Oba modele są przepiękne, ale to właśnie Jasminium skradł moje serce :).



Jasminium Biustonosz firmy Incarico

Skonstruowany dla kobiet o dużym biuście. Model  usztywniany  cieniutką warstwą gąbki.

 Dopracowany w każdym szczególe tak aby biustonosz leżał idealnie.

Nisko-zabudowany, niezwykle stabilny  biustonosz  zaokrąglający biust

 i zbierający piersi po bokach.

Sprawdzony fason usztywniany po bokach fiszbinami co dodatkowo stabilizuje duży biust.

 Dzięki fiszbinom  stanik  przylega  do ciała, a piersi zyskują pożądany kształt.

Biustonosz uszyty jest z materiałów najwyższej jakości.

Szerokość ramiączek dostosowana jest do rozmiaru stanika .

Regulatory ściśle przylegają do ramiączka co sprawia iż nie będzie się zsuwał przy większym biuście.

Materiał  HAFT PIANKA .


W zasadzie mogłabym porostu przepisać opis tego produktu i zatytułować go jako swoją recenzję, gdyż doskonale zgrywa się z tym co chciałabym zawrzeć w swojej opinii. Nie będę jednak tego robiła i napiszę swoimi słowami za co tak naprawdę "polubiłam się" z tym biustonoszem. Pierwszym, ale ważnym dla mnie aspektem jest fakt, iż biustonosz ten mimo niemałego rozmiaru wygląda kobieco i uroczo - niestety często biustonosze na duży biust nie wyglądają tak atrakcyjnie. Różowa-biała kolorystyka kojarzy mi się z czystością i niewinnością, nie powiedziałabym jednak, że ten model jest mało seksowny :). Zalotne falbanki w połączeniu z kwiecistym haftem zdecydowanie przypadły mi do gustu.

Materiały z których został wykonany biustonosz naprawdę są dobrej jakości :). Po kilku praniach nic złego się nie zdarzyło, biustonosz również się nie skurczył ani nie zmechacił. Co prawda na początku kształt misek w tym biustonoszu nie był dla mnie idealny, gdyż materiał układał się w zbyt prosty kąt zamiast tworzyć półkola. Mam jednak na to sprawdzony sposób. Wystarczy po upraniu założyć wilgotny biustonosz na siebie i pozwolić mu wyschnąć  - zadziałało :).



Biustonosz wygląda pięknie, ale to nie jedyna jego zaleta. Jest on również bardzo wygodny. Podczas noszenia go przez cały dzień nic się nie wbija w skórę. Można zapomnieć, że ma się go na sobie :). Jasminium dobrze podtrzymuje piersi. Gąbka jest na tyle cienka, że nie powiększa optycznie piersi :). Mimo, że jest to biustonosz nisko zabudowany nie można mu wmówić niestabilności!

Ramiączka są regulowane, ale nie można ich odczepić. Posiadają metalowe elementy, które nie uczulają (mam uczulenie na nikiel) oraz nie rdzewieją. Biustonosz zapiany jest na trzy rzędy haftek a jego pas jest dosyć szeroki.

Cena tego biustonosza to 159zł i uważam, że jest ona proporcjonalna do jakości :). Bieliznę firmy Incarico można zakupić w sklepie internetowym www.incarico.pl lub na allegro. Zapraszam również do polubienia fanpage firmy Incarico.



Jeżeli boicie się zakupu biustonosza prze Internet to pamiętajcie, że w Incarico źle dopasowany model możecie wymienić na inny a za pierwszą wymianę nie ponosicie kosztów wysyłki do Was :).


Jak Wam się podoba ten model?



5 komentarzy:

  1. bardzo ładny ten biustonosz... i znalazłaś świetny sposób na dopasowanie stanika do kształtu swoich piersi:) wykorzystam sposób u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam i baaaardzo go lubie, jest taki delikatny i zmysłowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!