środa, 9 października 2013

Collagen Eye Zone Mask, Purederm. Recenzja płatków pod oczy. Tanie, aleczy dobre?


 Maseczki - płatki to kolejny produkt, który przybył do mnie z Korei i który możecie kupić na eBayu. 
Krótko o produkcie:

,,Intensywna kolagenowa maseczka pod oczy w postaci perfekcyjnie wyciętych płatków, oparta na specjalnej formule stworzonej aby zwalczać zmarszczki wokół oczu.
Bogaty kolagen, witaminy e oraz wyciąg z zielonej herbaty pomagają przywrócić wilgotność i elastyczność wrażliwej skóry. Spłyca zmarszczki i opóźnia proces powstawania nowych. Redukuje cienie i opuchliznę pod oczami. Regeneruje i poprawia napięcie skóry.
Opakowanie zawiera 30 płatków
Innowacyjna forma kolagenowego płatka działa 10 razy mocniej niż standardowe maseczki dzięki zasadzie `okluzji` - płatek ściśle przylega do skóry, która wchłania 98% substancji odżywczych więcej.
Efekty:
- redukcja sińców,
- zmniejszenie opuchlizny,
- intensywne nawilżenie i rewitalizacja,
- wygładzenie zmarszczek,
- ujędrnienie.
Sposób użycia: płatki umieścić na oczyszczoną skórę pod oczami na 15-20 minut, można również zostawić na całą noc.
Praktyczne i wygodne opakowanie - woreczek z zamknięciem strunowy."

Skład znajdziecie na zdjęciu pod spodem:


 Water -woda,

Glycerin - gliceryna,

PEG/PPG-18/4 Copolymer- rozpuszczalnik,

Camellia Sinesis Leaf Extrac - wyciąg z herbaty, bogaty we flawonoidy chroniące przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Dodatkowo wyciąg ten stymuluje przepływ krwi, działa ściągająco i antybakteryjnie.

Phyto Collagen - produkt fermentacji białka sojowego, którego głównymi składnikami są: kwas poliglutaminowy oraz polimer fruktozy.  Środek  efektywnie nawilżający oraz kondycjonujący skórę i włosy.

Erythritol - erytritol, cukier, składnik nawilżający,

Xanthan Gum - guma ksantanowa, naturalny zagęszczacz i stabilizator produktu.

Hamamellis Virginian Extract - Ekstrakt z oczaru wirginijskiego, wykazuje działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne.

Tocopheryl Acetate - Pochodzenia różnego. Vitamina E otrzymywana najczęściej syntetycznie, związana z estrem kwasu octowego (dla lepszej stabilności). Substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywołane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym.

Carica Papaya Fruit Extract - ekstrakt z papai,

PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - niejonowy surfaktant, pochodna oleju rycynowego,

 Allatoin - Alantoina, działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, wspomaga prcesy regeneracji i odbudowy naskórka, stymuluje proces gojenia się ran. Działa silnie nawilżająco, przez co wywołuje uczucie gładkości na skórze.

Dipotassium Glycyrrhizate - Składnik przeciwzapalny rozpuszczalny w wodzie, przeznaczony dla skory wrazliwej, usuwajacy podraznienia.

PEG-14M - polimer zbudowany z 14 tys. Moli tlenku etylenu .Działanie kosmetyczne: regulator konsystencji, czynnik nawilżający.

Disodium EDTA - Sekwestrant - związek kompleksujący jony matali. Zwiększa trwałość kosmetyku, zapobiega zmianom barwy oraz konsystencji produktu gotowego.

Methylparaben - substancja konserwująca,

Phenoxyethanol - substancja konserwująca,

Fragrance(parfum).


Opakowanie z zamknięciem podobnym jak w woreczku strunowym mieści w sobie trzydzieści nasączonych płatków wykonanych z materiału przypominającego ten, który znamy z koreańskich masek na twarz. Nakładamy je oczywiście na oczyszczoną skórę i trzymamy 15-20 minut. 30 płatków czyli 15 "zabiegów" to w przeliczeniu niecałe 60 gr za parę (gdzie i za ile kupić dowiecie się na końcu). Cena według mnie dobra, ale czy ten produkt jest w ogóle skuteczny?!

Zawsze cieszyłam się ładną cerą, zwłaszcza w okolicach oczu - do czasu... Aktualnie pojawiły się tam dosyć mocno widoczne zmarszczki mimiczne, które z dnia na dzień wydają się być coraz większe. Kremy pod oczy zamiast pomagać zaczęły szkodzić. Skóra jest zaczerwieniona i piekąca. W dodatku pojawiają się również sińce, których dotąd nigdy nie miałam i niewielka opuchlizna. Ostatni problem jest do pokonania, gdyż zauważyłam, że wystarczy skórę delikatnie schłodzić a opuchlizna znika. Te płatki również są przyjemnie chłodne (trzymam je w lodówce) i dają sobie radę z moją niewielką opuchlizną. W "noszeniu" płatki są wygodne ze względu na to, że dobrze przylegają do skóry. Czytałam kilka recenzji tych płatków i zauważyłam, że dziewczyny narzekają na to, iż trudno jest je rozdzielić - ja nie miałam z tym większego problemu, ale lepiej się na to przygotować :). Przez kilka pierwszych dni używania tego produktu nie zauważyłam żadnego zaskakującego działania, płatki jedynie chłodziły przynosząc tymczasową ulgę piekącej skórze i likwidując poranne opuchnięcia. Dopiero po ponad tygodniu coś zaczęło się dziać. Efekty u mnie pojawiały się stopniowo. Koloryt mojej skóry pod oczami przestał tak mocno odróżniać się od tego na twarzy. Skóra w dotyku zrobiła się jakby grubsza i mniej "krucha". Po zużyciu jednego opakowania płatków, czyli po 15stu dniach otworzyłam drugie opakowanie i zaczęłam używać maski tym razem co 2-3 dni. Powoli zaczynam zapominać czym jest piekąca skóra pod oczami! :)  Cienie co jakiś czas się jednak pojawiają, ale mimo tego czuję się dużo lepiej.


  Płatki pod oczy również pochodzą z ebaya a kupić je możecie u sprzedawcy z nickiem 337st4.

Cena jednego opakowania to ok. 9 zł już z przesyłką. Możecie kupić również kilka opakowań naraz i zapłacić troszkę mniej. Linki do aukcji: klik klik klik klik

11 komentarzy:

  1. hm... nie miałam ich, ale widzę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich płatków jeszcze nie miałam okazji poznać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. już od dawna się zastanawiam nad takimi płatkami, bo wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm wygląda na to że musze za nimi się rozejrzec i
    wypróbować na własnej skórze ;)
    świetny artykuł pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm wygląda na to że musze za nimi się rozejrzec i
    urzyć na własnej skórze ;)
    w sumie bardzo by mi się przdały ;)
    świetny artykuł pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubie maseczke pod oczy z orientana:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają ciekawie i skoro się sprwadzają, to może kiedyś sie na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię sobie te płatki, bo warto mieć, a póki co pod oczy nakładam sobie zwykle maseczkę Dermiki Fresh&Go . Bardzo ładnie likwiduje cienie, woreczki i inne oznaki zmeczenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Babski wieczór, płatki pod oczami i gadu, gadu..., po parunastu minutach zdejmujemy płatki i oczom nie wierzyłam. Rewelacyjny efekt. Poszłam i kupiłam 4 opakowania. Polecam z całego serca. Kolejny raz przekonałam się, że nie trzeba wiele zapłacic aby poprawic jakośc skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Można je rownież zakupić w dobrych(tych bardziej rozbudowanych) sklepach sieci biedronka za ok 9 zl . Wszystko zgadza sie z opisem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!