wtorek, 1 października 2013

Łagodząca pielęgnacja okolic oczu z Sylveco.


 Sylveco - łagodzący krem po oczy.


,,Hypoalergiczny, łagodzący krem po oczy przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry wokół oczu. W jego składzie znalazły się ekstrakty z kory brzozy, chabru bławatka oraz świetlika, które działają łagodząco i kojąco oraz zmniejszają obrzęki. Dzięki specjalnie dobranej, bezzapachowej formule. Krem poprawia strukturę skóry, przywracając jej sprężystość i właściwy poziom nawilżenia, łagodzi zaczerwienienia i objawy zmęczenia widoczne wokół oczu raz spowalnia procesy starzenia się skóry."


INCI: Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycine Soja Oil, Sorbitan Stearate and Sucrose Cocoate, Butyrospermum Parkii Butter, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Euphrasia Officinalis Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Benzyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Betulin, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Lupeol, Oleanolic Acid.


Skład: Woda,  Olej z pestek winogron,  Olej sojowy,  Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate,  Masło karite (Shea),  Skwalan,  Triglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego,  Stearynian glicerolu,  Olej arganowy,  Kwas stearynowy,  Alkohol cetylostearylowy,  Ekstrakt ze świetlika łąkowego,  Ekstrakt z chabru bławatka,  Alkohol benzylowy,  Witamina E,  Betulina,  Guma ksantanowa,  Kwas dehydrooctowy,  Lupeol,  Kwas oleanolowy 


Zastosowanie: Cienką warstwę kremu nanieść na oczyszczoną skórę wokół oczu. Na noc zastosować grubszą warstwę jako maseczkę poprawiającą kondycję skóry.


Działanie:



-chroni delikatną skórę


-zmniejsza cienie i obrzęki


-poprawia sprężystość skóry




 Miałam spore oczekiwania co do tego produktu, jednak jego działanie nie powaliło mnie na kolana. Krem zamknięty jest w ładnym, wygodnym opakowaniu typu airless. Bezzapachowy o przyjemnej konsystencji i sporej pojemności jak na krem pod oczy. Skład i cena są według mnie dosyć dobre. Uważam, że jest to krem dobry, ale nie idealny. Być może wart wypróbowania, jednak ja nie będę kontynuowała jego stosowania, gdy ta buteleczka dosięgnie już dna - z pewnością nie prędko bo krem jest bardzo wydajny. Producent obiecuje ochronę skóry, zmniejszenie cieni i obrzęków oraz poprawienie sprężystości skóry. Obietnice spore, ale czy mają coś wspólnego z działaniem tego produktu?


Okolice moich oczu często są podrażnione, zaczerwienione oraz piekące. Skóra jest również sucha i niekiedy zacieniona. Pokładałam spore nadzieje w tym produkcie.



 Po ponad miesiącu regularnego stosowania tego kremu zauważyłam jedynie delikatne nawilżenie okolic oczu oraz chwilową ulgę dla podrażnionej skóry po nałożeniu grubej warstwy kosmetyku. Niestety nie jest to efekt, na który liczyłam.  Jeżeli szukacie lekkiego kremu nawilżającego to być może się nie zawiedziecie, natomiast jeżeli potrzebujecie specjalnej pielęgnacji to ten produkt Wam tego nie zapewni. Mam również wrażenie, że aktualnie moja skóra pod oczami jest jeszcze bardziej wrażliwa niż przez rozpoczęciem testowania tego kremu. Produkt zdecydowanie nie dla mnie - a szkoda, bo to moje pierwsze spotkanie z produktem tej firmy.




 Dostępność: klik

Cena: 25 zł

Dziękuję sklepowi lawendowaszafa24.pl za możliwość przetestowania tego produktu.

1 komentarz:

  1. Nie ma się co poddawać, marka świetna, tylko trzeba znaleść odpowiedni produkt dla siebie moje to lekki i tłusty krem nagietkowy+ rumiankowy zel do mycia twarzy, który świetnie pomaga mi zmyć makijaż:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!