piątek, 27 września 2013

Zakochałam się! Mięciutkie pędzle za nie duże pieniądze! Recenzjapędzli La Rosa.



Firma La Rosa ma w swojej ofercie nie tylko kosmetyki mineralne, produkty do depilacji i paznokci, ale również pędzle do makijażu. Uważam, że to właśnie one zasługują na sporą uwagę! Czarne trzonki i srebrne skuwki to chyba najczęściej spotykane połączenie - w tym przypadku według mnie słusznie. Takie połączenie kolorów jest eleganckie i wygląda profesjonalnie . Nie miałam nigdy wcześniej do czynienia z pędzlami tej firmy do póki w moje ręce nie wpadły te trzy dumnie prezentujące się sztuki. Od tego też momentu zakochałam się w nich po uszy a moim obecnie największym kosmetycznym marzeniem jest posiadanie wszystkich pędzli La Rosa! Serio ;) Wyglądają dosyć skromnie, ale od ok. 1,5 miesiąca używam ich codziennie a w odstawkę poszły inne pędzle, których używałam wcześniej.


 Włosie tych pędzelków jest przyjemne w dotyku i delikatne dla skóry. Podczas prania pędzle nie farbują i nie odkształcają się. Włoski jak na razie są na swoim miejscu i nigdzie się nie wybierają. Jednak największą zaletą tych pędzli i czymś co je wyróżnia jest ich kształt. Ogromnym plusem są również ceny, ale o tym później. Wadę zauważyłam tylko jedną - rączka w jednym pędzelku jakiś czas temu się odkleiła, jednak nie robi to na mnie złego wrażenia, gdyż można ją bez problemu skleić. Nie wiem czy była słabo przyklejona, czy po prostu ja zbyt mocno uderzam pędzlem podczas strzepywania nadmiaru kosmetyku :). Nieważne! I tak je kocham :).


 Strasznie żałuję, że nie słyszałam o tych pędzlach w czasie, gdy zbierałam swoją pierwszą "kolekcję" akcesoriów do makijażu. Żałuję również, że w ofercie pędzelków z czarnymi rękojeściami jest tylko jeden pędzelek do cieni, chociaż podejrzewam, że drugi rodzaj pędzelków jest równie dobry co ten. Jeżeli planujecie zakup pędzli to polecam rozważenie oferty tej firmy, zwłaszcza, gdy chcecie dostać coś profesjonalnego w niskiej cenie.


 Pędzel do różu - Blush Brush


Pędzel z syntetycznego, miękkiego i odpowiednio przyciętego włosia gwarantuje idealne modelowanie i podkreślenie kości policzkowych.  Drewniany,  dobrze wyprofilowany trzonek doskonale leży w dłoni zapewniając  precyzyjną aplikację różów, bronzerów i rozświetla oczy.

Długość rączki – 14,8cm
Długość włosia – 3cm


Cena: 26 zł.


Dostępność:  klik


Dotychczas najlepszy pędzel do różu jaki miałam kiedykolwiek w ręku. Nie zamieniłabym go na inny, gdyż ten ma idealny rozmiar i świetnie się ze sobą rozumiemy :). Dzięki temu pędzelkowi brzydkie plamy na policzkach to przeszłość a aplikacja różu jest duża łatwiejsza i szybsza. Świetnie nadaje się również do aplikacji bronzera pod kościami policzkowymi oraz doskonale radzi sobie z aplikacją rozświetlacza. Mój największy ulubieniec z całej trójki! :)


PĘDZEL DO CIENI La Rosa


Pędzel z wysokiej jakości włosia syntetycznego, niezastąpiony przy aplikacji cieni, rozcieraniu i blendowaniu.
Trzonek pędzla wykonano z drewna i wyprofilowano tak, by makijaż oka wykonać precyzyjnie i  bez smug.

Długość rączki - 16,4cm
Długość włosia - 1,7cm


Cena: 12.00 zł


Dostępność: klik


Pędzelek do cieni również bardzo polubiłam. Jest on jednak według mnie najmniej zachwycający z tej trójki. Jest dobry, ma bardzo niską cenę, jest świetnie wykonany oraz niesamowicie pomocny. Chociaż ze swojego kształtu wygląda jak typowy pędzelek do blendowania lub rozcierania cieni to sprawdza się również świetnie do nakładania cieni.



PĘDZEL DO KONTUROWANIA La Rosa



Profesjonalny pędzel do konturowania twarzy za pomocą różu lub bronzera, może także służyć do aplikacji pudru sypkiego i w kamieniu.  Odpowiednio przycięte i wycieniowane syntetyczne  włosie zapewnia sprawne modelowanie twarzy.  Ten pędzel jest niezawodny, gdy trzeba szybko wykonać precyzyjny makijaż.

Długość rączki - 14,4cm
Długość włosia - 3,3cm


Cena: 24.00 zł


Dostępność: klik



Pędzel do konturowania ma idealny kształt, jest dosyć mały, dzięki czemu świetnie nadaje się do konturowania. Uważam go za idealny pędzel do nakładania bronzera wzdłuż linii włosów i szczęki oraz na boki nosa. Nie sądzę, że prędko znajdę dla niego godnego zastępcę.


 Znacie pędzle La Rosa? Ja ogromnie się cieszę, że je poznałam :)!


Zapraszam również do zapoznania się z pozostałą ofertą firmy La Rosa



3 komentarze:

  1. Słyszałam o tej firmie, jednak nigdy nie zdecydowałam się na zakup, najwyższy czas to zmienić ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupiłam pędzle Hakuro i jestem z nich bardzo zadowolona. Te też wyglądają niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!