wtorek, 17 września 2013

Spodnie rurki wyszczuplające z kantem - Lumide.pl


Jakiś czas temu miałam przyjemność nawiązać współpracę z polską marką Lumide, znaną wcześniej jako VOGA.


,,Działalność rozpoczęliśmy w 2004 roku pod szyldem VOGA, którego kontynuacją jest prężnie rozwijająca się i dobrze już znana marka LUMIDE, firmująca odzież dla kobiet. Od samego początku, stawialiśmy na polską produkcję - polską w 100%. Tak zostało do dziś. W kraju powstają dzianiny, z których odzież jest wykonana, rodzima jest także jej produkcja - prowadzona we własnej szwalni w Częstochowie. W naszej ofercie znajdują się różne fasony bluzek, tunik, spódnic, sukienek, spodni, a także legginsy. W 2012 roku do naszego asortymentu wprowadziliśmy także odzież ciążową oraz pierwsze modele odzieży męskiej.Nie zatrzymujemy się na ograniczonej ilości produktów. Swoją ofertę stale poszerzamy. Z dnia na dzień rodzą się nowe pomysły, z nich z kolei bardzo szybko powstają modele odzieży, zgodne z najnowszymi trendami. Ze względu na szybki rozwój LUMIDE oprócz obsługiwania osób prywatnych współpracujemy również z zagranicznymi sklepami oraz zaopatrujemy swoimi produktami szkoły taneczne i zespoły.
Odzież LUMIDE broni się sama, przede wszystkim tym, że jest wykonana z dobrej jakości materiałów, które ładnie się prezentują i są bardzo wygodne w noszeniu. Dowodem na to są setki sprzedawanych codziennie produktów i klienci, którzy wielokrotnie do nas wracają. W LUMIDE.pl każda kobieta znajduje coś dla siebie. Państwa również na te poszukiwania zapraszamy."


Wybrałam się na poszukiwania czegoś dla siebie w ofercie Lumide. Podróż po sklepie nie trwała zbyt długo, gdyż dosyć szybko wpadły mi w oko czarne spodnie z kantem. W ofercie Lumide nie znajdziemy niczego szalonego - jednak nie brakuje tam klasycznych, stonowanych ubrań. "Spodnie rurki wyszczuplające z kantem " to coś czego było mi potrzeba! Wieczory są już coraz chłodniejsze, czuć nadchodzącą jesień... Zaczęłam więc rozglądać się za ciepłymi legginsami, które jednak nie do końca mnie przekonują. Spodnie od Lumide stały się idealnym rozwiązaniem. W całości wykonane z poliestru są rozciągliwe i przylegają do ciała, nie ma tu żadnych zamków ani guzików. W pasie znajduje się gumka a z tyłu dwie kieszonki. Ah! Jest również, gdzie umieścić pasek, ale taki niezbyt gruby i raczej w roli ozdobnej, gdyż spodnie kompletnie się nie zsuwają. Materiał jest dosyć cienki, ale wystarczająco ciepły na jesienne dni. W taki sposób znalazłam rozwiązanie idealne, coś pomiędzy legginsami, tregginsami a spodniami. Chociaż chyba ze spodniami mają najmniej wspólnego. Ze względu na swoje niemałe gabaryty i ogólne przekonania estetyczne ubrania tego typu zakładam jedynie do tunik, dłuższych bluzek a nawet do sukienek, gdyż niestety prześwituje przez nie bielizna. Są jednak osoby, które zakładają zwykłe bluzki nawet do legginsów, więc sposób w jaki będziecie nosiły takie spodnie zależy od Was. Z pewnością na osobach o szczupłej sylwetce materiał będzie naciągał się mniej dzięki czemu problem z prześwitującą bielizną zniknie :).

To co jest najlepsze w tych spodniach to ich uniwersalność. Pasują do wszystkiego. Można je potraktować jako legginsy i założyć do tuniki a nawet sukienki - są obcisłe więc sprawdzą się w tej roli :). Można również nosić je jak zwykłe spodnie.


Wykonanie jest jak dla mnie bez zarzutu, po praniu spodnie wyglądają świetnie - nie farbują, nie mechacą się, nie blakną. Mogłabym dać jedynie mikroskopijny minusik za to, że gumka podczas prania lubi się obracać - nie jest to jednak problemem, gdyż z łatwością możemy ją ustawić na odpowiednim miejscu.


Sama u siebie nie zauważyłam aby te spodnie wyszczuplały moje nogi ale według reguły tak powinno być - czerń plus "kant" to duet do wizualnej manipulacji więc pewnie tak jest.


Jestem zadowolona z tego wyboru i pewnie, gdy mój egzemplarz przestanie wyglądać już korzystnie skusze się na drugą parę :). Cena tych spodni to 39,90 zł, więc wydaje mi się, że nie ma się nad czym zastanawiać :). Ja lubię mieć w swojej szafie takie uniwersalne rzeczy, a Wy?


Ofertę Lumide znajdziecie tutaj.


2 komentarze:

  1. Świetne spodnie a i cena rewelacyjna :)

    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!