piątek, 20 września 2013

Kolejny duet od Fitomeda, tym razem do cery tlustej i mieszanej.



Tonizujący płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy do cery tłustej i mieszanej



Składniki naturalne: hydrolat oczarowy Ecocert (30%), olejek "neroli".


Właściwości i działanie: woda aromatyczna z liści oczaru (hydrolat Ecocert) jest znakomitym środkiem do odświeżania i oczyszczania skóry tłustej i mieszanej. Liście oczaru zawierają do 12% garbników oraz flawonoidy. Zespół tych związków uszczelnia ściany naczyń włosowatych, obkurcza je, zmniejsza zaczerwienie twarzy i objawy naczynkowe. Płyn o niezwykle świeżym zapachu łagodnie ściąga rozszerzone pory, rozjaśnia i tonizuje skórę. Orzeźwiający zapach kwiatu pomarańczy (neroli) działa orzeźwiająco i stymulująco na umysł.


Objętość: 200 ml.


Cena: 12 zł.


INCI:  Aqua, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Glycerin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Cytric Acid, Phenoxyethanol(and) Ethylhexylglycerin, Parfum (linalool, limonene, geraniol, citral), C.I.19140.



 Płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy zamknięty jest w butelce z rozpylaczem. Opakowanie w formie sprayu sprawia, że produkt jest lekki jak mgiełka dzięki czemu świetnie odświeża twarz w ciągu dnia - zwłaszcza w upały :). Lubię używać mgiełki ze względu na jej delikatny, ziołowy zapach z nutą kwiatu pomarańczy i łatwość stosowania. Sprawdza się również wtedy, gdy czuję, że moja skóra jest podrażniona lub zaczerwieniona - szybko łagodzi takie stany i wyrównuje koloryt cery.


Skład jest dosyć przyjemny co w przypadku kosmetyków Fitomed jest sprawą naturalną! Płyn szybko wchłania się w skórę i nie pozostawia na niej lepkiej warstwy. Swoim działaniem może zastąpić tonik oraz wodę termalną. Nie zauważyłam żadnego wpływu płynu na makijaż, ani go nie niszczy, ani nie "odświeża" :).



 Żel ziołowy do cery tłustej (Mydlnica lekarska) 200 ml


Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, liścia melisy, liścia oczaru wirginijskiego, koszyczka nagietka.


Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: ma dobre właściwości oczyszczające, lekko ściąga rozszerzone pory, zapobiega zbyt szybkiemu przetłuszczaniu się skory.


Polecany przez dermatologów: do cery tłustej i trądzikowatej, wrażliwej.


Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie oczyszczającego toniku Fitomed do cery tłustej oraz odświeżającego płynu z kwiatu pomarańczy. Ze składników kosmetyki naturalnej (np. rozmarynu, tymianku, skrzypu, nagietka, melisy, tlenku cynku, glinki zielonej i talku) sporządzać maseczki oczyszczające (przepisy na stronie).


Objętość: 200 ml.


Cena: 9 zł.


INCI: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Salvia Offi-cinalis Extract, Melissa Officinalis Extract, Hamamelis virginiana Leaf Extract, Calendula Officinalis Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Beta-ine, Glycerin, Trilaureth-4-Phosphate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone




 Chociaż producent sugeruje, że jest to żel do cery tłustej i trądzikowej to dla mnie okazał się być świetny przy cerze mieszanej. Żel dobrze oczyszcza twarz, redukuję świecenie się w "strefie T", chroni przed wypryskami przy czym nie wysusza skóry jak większość specyfików do cery trądzikowej. Bazą żelu jest woda, dalej znajdziemy aż pięć ekstraktów roślinnych! Żel do twarzy w cenie 9 zł i to jeszcze z takim składem? To nie ściema, to kolejny świetny produkt polskiej firmy Fitomed!


W takich momentach zastanawiam się dlaczego często nie doceniamy takich produktów.


Żel dosyć dobrze się pieni dzięki czemu jest wydajny, nie podrażnił mojej wrażliwej, naczynkowej cery. Dobrze radzi sobie z usuwaniem resztek maseczek czy też makijażu.


Jednak nie tylko w oczyszczaniu twarzy sprawdził się u mnie doskonale! Skusiłam się na umycie nim włosów i byłam zachwycona :) Nie dość, że włosy były miękkie i błyszczące to ich świeżość znacznie się przedłużyła. Mam włosy z dużą tendencją do przetłuszczania, muszę myć je codziennie a ten żel dokonał cudu bo moja uciążliwa czupryna trzymała się dobrze przez trzy dni :). Jestem pewna, że za sprawą tego stoją szałwia i melisa, które w składzie znajdziemy dosyć wysoko!


Uwielbiam ten żel!!!!!!!! <3


Ojej, to chyba moje pierwsze takie wyznanie :). Używałyście któregoś z tych produktów? - Jak spisały się u Was?


Produkty Fitomed można kupić w niektórych aptekach oraz online - klik.

Kolejny raz dziękuję firmie Fitomed za udostępnienie produktów do zrecenzowania.



6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten żel:) Jest łagodny, ale skuteczny i do tego naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze troszeczkę żelu w buteleczce i już zamówiłam kolejną :)
    Jest świetny, ale włosów nim jeszcze nie myłam. Koniecznie muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki z fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płyn oczarowy chodzi za mną, oj chodzi. O żelu też same dobre opinie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie żel dla mnie! Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. No kosmetyki dość wzbudziły moją ciekawość ale nie wiem czy zdecydowała bym się na ich zakup. Być może kiedyś spróbuje coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!