czwartek, 19 września 2013

Butelka MAM Anti–Colic. Recenzja.


Butelka MAM Anti–Colic 260 ml


Idealna dla niemowląt




  • innowacyjna budowa dna butelki




  • odkręcane dno – pełna higiena




  • spokojny, równomierny przepływ mleka




  • zawór w dnie butelki odprowadza powietrze (system antykolkowy)




  • zewnętrzna osłonka smoczka zapobiega wyciekaniu pokarmu




  • atrakcyjny design (różnorodne motywy)




  • wolny przepływ płynów




  • prosta w użyciu




  • NOWOŚĆ! Funkcja samosterylizacji




Cena: 33,96 PLN


Dostępność: klik


Dostępna również mniejsza pojemność butelki - 160 ml za 30,55 zł.




Butelka Anti-Colic tak jak inne produkty firmy MAM doskonale pasuje mojemu gustowi. Lubię nieprzesadzony, delikatny design w przypadku akcesoriów dla najmłodszych. Butelka, którą otrzymałam do testów ma kolor niebieski, dostępne są również inne wersje kolorystyczne: biel, róż i zieleń. Pojemność butelki to 260 ml. Butelka posiada pomocną miarkę, która niestety po jakimś czasie się ściera. Dzięki funkcji samo-sterylizacji jest bardzo łatwa do utrzymania w czystości.




Największe zalety butelki MAM anti-colic według producenta:


1. Zawór w dnie zapewnia dobre samopoczucie


Dziecko odpręża się podczas picia, ponieważ umieszczony w dnie butelki zawór zapewnia spokojny przepływ mleka: otwory odpowietrzające regulują wyrównanie ciśnienia. Dzięki temu przepływ pokarmu jest równomierny i bez pęcherzyków powietrza, nie pieni się. Dziecko może się całkowicie odprężyć.

2.Efekt potwierdzony: 94% dzieci akceptuje smoczek MAM*


Smoczek MAM czyni przejście miedzy karmieniem piersią, a butelka niezwykle
łatwym. Zawdzięcza to opatentowanej, miękkiej powierzchni silikonu.
Efekt potwierdzony: 94% dzieci akceptuje smoczek MAM*

(* Badanie rynkowe 2008-2010, przeprowadzone z udziałem 995 dzieci.)

3. NOWOŚĆ: Funkcja samosterylizacji


Wystarczą trzy proste kroki, aby skorzystać z funkcji samosterylizacji butelki.
Butelkę można sterylizować w dowolnym momencie w kuchence mikrofalowej – szybko i bez dodatkowych urządzeń sterylizujących. Idealnie sprawdza się poza domem!



Największe zalety butelki Anti-Colic według mnie:


- funkcja samo-sterylizacji to świetny pomysł i spora wygoda,


- estetyczny design


- odpowiedni kształt smoczka


Wady butelki Anti-Colic według mnie:


- zbyt wysoka cena w stosunku do jakości,


- ścieralność aplikacji na butelce,


- butelka składa się ze zbyt wielu elementów, przez co ciężko ją precyzyjnie złożyć natomiast złożona niewłaściwie przecieka.


Nie jestem oczarowana tą butelką tak jak pozostałymi produktami firmy MAM jakie miałam okazję testować, jednak najważniejsze jest to jak zareaguje na nią maluszek i czy jemu będzie ona dobrze służyć :).



Wszystkie produkty firmy MAM są wolne od Bisfenolu A (BPA) – substancji, która może mieć szkodliwy wpływ na zdrowie najmłodszych.



Produkt ten testujemy dzięki uprzejmości firmy MAM Baby.

2 komentarze:

  1. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Dla mnie najlepszy był Avent. A co do działania antykolkowego to nawet najlepsza butelka nie uchroni maluszka przed tym ,,etapem" w dorastaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta funkcja samosterylizacji.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!