czwartek, 15 sierpnia 2013

Wyniki konkursu urodzinowego! :)

 

Wyniki konkursu urodzinowego! :)

Przyszedł najwyższy czas aby ogłosić wyniki Konkursu Urodzinowego. Konkurs wystartował na moim blogu 15 lipca i trwał do 10 sierpnia. Wiele odpowiedzi przypadło mi do gustu - zbyt wiele, bo ciężko było się zdecydować, które nagrodzić. Ostatecznie poprosiłam o pomoc, dlatego dziś mogę Wam przedstawić wyniki!


Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, doceniam trud i czas jaki musieliście włożyć w napisanie odpowiedzi konkursowej, dlatego tym bardziej żałuję, że nie mogę nagrodzić znacznie większej liczby osób. 

Ok, przejdźmy do konkretów. Jeżeli nie pamiętacie zasad konkursu to bardzo proszę o zajrzenie do posta konkursowego -> klik


Nagrody główne: 

Nagroda nr 1
Magdalena Z.
Nagroda nr 2
Kaśka Nowakowska
Nagroda nr 3
Mariola Anna

Nagrody pocieszenia: 

Niespodzianka od Firmy Labrayon:
Weronika Woźniak
Regardless
JMJ
alex.fsh
martina Angel

 Vouchery od netakademia.pl:
Ania Sta.
Magda R.
Paczajka
Karol Pawlik
Paulina Krawczyk

Nagrody wyróżnienia:
 
Niespodzianka od Firmy Labrayon:
 Alicja M. 
Sol i Alien 
Blogerka Michalina
Kat&Majczi
Tajnashii eko 
 
 Vouchery od netakademia.pl:
 Anna Li
Rraaveenn
Rincewind99
Mama testuje
Igorkowe Chwile


Serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że nie przekręciłam żadnych nicków :). 
Za moment do osób znajdujących się na liście zacznę wysyłać e-maile z informacją o wygranej. Na e-maile zwrotne z adresem do wysyłki (w przypadku nagród głównych oraz niespodzianki od firmy Labrayon) czekam do 20 sierpnia.

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.




30 komentarzy:

  1. Ojej <3 Dziękuję za wyróżnienie <3
    Gratuluję wszystkim i zaraz wchodzę na e-maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie podałaś odpowiedzi, ja tak lubię czytać wygrane prace :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, DZIĘKI OGROMNE! :D
    Zaraz wyślę maila.
    Pozdrawiam,
    Sol/Monique

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dzięki. Już zdążyłam zapomnieć jak miło wygrać - zwłaszcza niespodziankę ;)

    Mail oczywiście już wysłany. :)

    Pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuję za wyróżnienie! ale się cieszę!!
    Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe , co będzie niespodzianką od Labrayon :) hmmm :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Przyda się taki kursik :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaaa! Wygrałam! <3 Wielkie dzięki! :*

    ~ Majczi

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak... ja mam tak samo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same znajome dziewczęta w wygranych :) super!!
    GRATULUJE !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj dostałam wygraną w konkursie niespodziankę od firmy LABrayon! :)
    Jest to zestaw maseczek z zielonej glinki z Portugalii. Jestem bardzo ciekawa tego specyfiku, bo nigdy nie używałam glinkowych maseczek... :)

    Nie chwalę się fotką na fanpage'u, bo listonosz wcisnął przesyłkę na siłę do skrzynki pocztowej, przez co pudełko się strasznie pogniotło i niefotogenicznie wygląda... ;)

    Dziękuję ogromnie i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie :)! Mam nadzieję, że maseczki całe? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tygodniu doszła maja nagroda - wyróżnienie od Labrayon. Paczuszka też się u mnie nie mieściła w skrzynce, ale listonosz zostawił avizo, więc fotorelację mogłam spokojnie przeprowadzić:
    http://my-candys.blogspot.com/2013/09/wygrana-paczuszka-wielki-konkurs.html

    Jeszcze raz dzięki !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!