środa, 28 sierpnia 2013

The more the merrier - limonkowa zieleń z letniej kolekcji Essie.


 The more the merrier - limonkowa zieleń z letniej kolekcji Essie.


Już jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania zestaw 4 lakierów Essie z letniej kolekcji. Kolory są cudowne. Letnie, lekkie, świeże i urocze. Pierwszy kolor, który Wam zaprezentowałam to Full Steam ahead - piękny, perłowy, bzowy kolorek, dziś natomiast przyszła kolej na cudną, limonkową zieleń o nazwie "The more the merrier".



 Jak już pisałam przy okazji poprzedniej recenzji krycie to ok. 2 warstwy. Schnie bardzo szybko! Trwałość mnie zadowala - 3 dni w nienaruszonym stanie bez top coat'u. W przypadku tego koloru konsystencja była jednak jakby bardziej gęsta co troszeczkę utrudniało aplikację. Poza tym nie wiem jak jest w wersji pełnowymiarowej, ale w wersji mini pędzelki są dla mnie troszeczkę zbyt cienkie - wiem jednak, że są zwolenniczki takich pędzelków. Jak widać, nie da się każdemu dogodzić :). Sam kolor mnie zauroczył, jest bardzo żywy i zwraca uwagę. Paznokcie pomalowane tym lakierem pięknie odbijają światło. Raczej ciężko byłoby znaleźć inny lakier w podobnym odcieniu :). Dla mnie świetny!


  Jeżeli jeszcze nigdy nie miałyście na swoich pazurkach któregoś z lakierów Essie to szczerze polecam. Na początek warto zaopatrzyć się w zestaw 4 mniejszych wersji. Ten, który ja posiadam kosztuje obecnie ok. 33 zł i możecie go kupić tutaj.



Kolejny raz polecam również sklep hairstore.pl - jest to miejsce w którym znajdziecie wszystko to co potrzebne Waszym włosom i jak widać nie tylko to! Przy wyborze produktów do pielęgnacji włosów możecie zasięgnąć porady eksperta, który doradzi i pomoże wybrać odpowiednie kosmetyki.

14 komentarzy:

  1. ja stawiam tylko na biele lub czerwienie ostatnio ewentualnie róże:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bardzo podobny lakier z Flormara :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery Essie ;) moje ulubione kolorki to nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety kolor nie dla mnie:/

    Zapraszam do mnie na rozdanie:) http://moj-styl-ma-pasja.blogspot.com/2013/08/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolorek. Nie porwał mnie, ale jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fioletowy ciekawie wygląda, zieleń średnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kolekcja. mnie zawsze czerwienie najbardziej się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jeszcze ciekawa tego niebieskiego :)
    Świetne, letnie, żywe, intensywne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta limonkowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!