piątek, 16 sierpnia 2013

Letnia kolekcja Essie - full steam ahead moim okiem :) Czyli jak zakochać się w romantycznym, bzowym maleństwie.

 Letnia kolekcja Essie - full steam ahead moim okiem :) Czyli jak zakochać się w romantycznym, bzowym maleństwie.

Już jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania zestaw 4 lakierów Essie z letniej kolekcji. Kolory są cudowne. Letnie, lekkie, świeże i urocze. Pierwszy kolor, który Wam zaprezentuję to Full Steam ahead - piękny, perłowy, bzowy kolorek.



Od razu zaznaczę, że na żywo lakier na paznokciach wygląda dużo, dużo ładniej i jeżeli lubicie spokojne kolory z lekkim połyskiem to z pewnością będziecie z niego zadowolone. Full steam ahead skradł moje serce i wśród tych czterech kolorów jest moim ulubieńcem.
Krycie to ok. 2 warstwy. Schnie bardzo szybko! Trwałość mnie zadowala - 3 dni w nienaruszonym stanie bez top coat'u na moich paznokciach to prawie cud. Jeżeli chodzi o jakość lakieru to nie mam mu wiele do zarzucenia. Gdyby jeszcze jednak warstwa pokrywała bez prześwitów płytkę paznokci byłby to dla mnie lakier idealny. Konsystencja jest w sam raz a aplikacja bajecznie łatwa i przyjemna.


 Jest to odcień fioletu, którego długo szukałam. Naprawdę można się w nim zakochać. Świetnie komponuje się z bielą - uwielbiam to połączenie kolorów.



 Jeżeli jeszcze nigdy nie miałyście na swoich pazurkach któregoś z lakierów Essie to szczerze polecam. Na początek warto zaopatrzyć się w zestaw 4 mniejszych wersji. Ten, który ja posiadam kosztuje obecnie ok. 33 zł i możecie go kupić tutaj. Już niedługo pokażę Wam pozostałe kolory :).


Polecam również sklep hairstore.pl - jest to miejsce w którym znajdziecie wszystko to co potrzebne Waszym włosom i jak widać nie tylko to! Przy wyborze produktów do pielęgnacji włosów możecie zasięgnąć porady eksperta, który doradzi i pomoże wybrać odpowiednie kosmetyki. Czego chcieć więcej? :)


16 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!