poniedziałek, 15 lipca 2013

Wielki Konkurs z okazji pierwszych urodzin bloga! 3 nagrody główne + 20 nagród pocieszenia!

Wielki Konkurs z okazji pierwszych urodzin bloga!

Właśnie dziś, 15 lipca mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji zorganizowałam dla Was konkurs. Chciałabym podziękować wszystkim Firmom, które zdecydowały się na przekazanie nagród, bez których konkurs nie byłby z pewnością tak atrakcyjny. Bardzo dziękuję również wszystkim odwiedzającym i komentującym, tym mniej i tym bardziej zaangażowanym w życie i rozwój tego miejsca. Bez Was to wszystko nie miałoby sensu.








Konkurs trwa od chwili ogłoszenia (15 lipca) do 10 sierpnia.
Do wygrania są trzy zestawy nagród głównych oraz 20 nagród pocieszenia. Uczestnik może starać się jednocześnie o wygranie każdej z nagród z zastrzeżeniem, że jeden Uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę.

Jakie są nagrody i co należy zrobić, aby je zdobyć?

Nagroda nr 1 dla osoby, która udzieli jednej z najciekawszych według Organizatora odpowiedzi na pytanie konkursowe.




W skład zestawu wchodzi:

Noble Health: Sun Boost.
Incarico: Bon o wartości 70 zł.
Wydawnictwo MiND: Krótki kurs samoobrony intelektualnej.
Kreta24: Mydło w kostce – Oliwkowe; Mydło w kostce z Aloe Vera.
Barwa: Mydło peelingujące (edycja limitowana); Mydło oliwkowe Barwy Harmonii; Miss balsam do ciała regenerująco-nawilżający.
Pierre Rene: Brązujący puder w kamieniu;  Lakier MIYO Mini Drops; eyeliner w kałamarzu;  MIYO cienie do powiek OMGI; błyszczyk Sweet Berry.
Carmex: truskawkowy balsam do ust w tubce.
Virtual: lakier do paznokci Fashionmania; 2 x cienie Rock Me Baby; Puder Rock Me Baby; Kremowa pomadka do ust; cienie do powiek duo; ołówek do brwi; fluid kryjący Perfect Cover; Mascara Splash (tester); 3 x błyszczyk do ust Splash.
By Dziubeka:  Bransoletka BOUT0114.
Alledrogeria: maseczka bawełniana moisture Skin79; Nail decorations Deco D’ongles; KARAWAN Basilic Sacré - Mydło ze świętą bazylią.
Emako: Ceramiczne miseczki, kokilki wielofunkcyjne 260 ml - 3 sztuki; Forma do tarty.
Apis: Rewitalizujący koktajl do ciała z żurawiną i granatem; Rewitalizujący żel pod prysznic z żurawiną i trawą cytrynową; Ujędrniający krem do twarzy z żurawiną i olejkiem arganowym.
 


Nagroda nr 2 dla osoby, która udzieli jednej z najciekawszych według Organizatora odpowiedzi na pytanie konkursowe oraz dołączy do kręgów Google+ Organizatora i publicznych obserwatorów Bloga. 




W skład zestawu wchodzi:


Noble Health: Collagen.
Incarico: Bon o wartości 70 zł.
Wydawnictwo MiND: Krótki kurs samoobrony intelektualnej.
Kreta24: Mydło w kostce z Aloe Vera i lawendą; Mydło w kostce z Aloe Vera, nagietkiem i rumiankiem.
Barwa: Mydło peelingujące (edycja limitowana); Miss mydło żurawina i gliceryna; Frutto Fresco żel pod prysznic i do kąpieli żurawina plus imbir.
Pierre Rene: Brązujący puder w kamieniu; Lakier MIYO Mini Drops; eyeliner w kałamarzu; MIYO cienie do powiek OMGI; błyszczyk Sweet Berry.
Carmex: truskawkowy balsam do ust w tubce.
Virtual: lakier do paznokci Vinylmania; 2 x cienie Rock Me Baby; Puder Rock Me Baby; Kremowa pomadka do ust; cienie do powiek duo; ołówek do brwi; fluid kryjący Perfect Cover; Mascara Splash (tester); 3 x błyszczyk do ust Splash.
By Dziubeka:  Bransoletka BOUT0123
Alledrogeria: maseczka bawełniana firming Skin79; paletka cieni Sleek Au Naturel.
Emako: Dzbanek z wkładem na lód - 2 l; Forma do pieczenia pizzy.
Apis: Arbuzowy mus do ciała; Arbuzowy żel pod prysznic; Nawilżający krem do twarzy z arbuzem i kwasem hialuronowym.
 


Nagroda nr 3 dla osoby, która udzieli jednej z najciekawszych według Organizatora odpowiedzi na pytanie konkursowe oraz polubi fanpage Sponsorów:
oraz polubi fanpage bloga Organizatora: www.facebook.com/KobiecePrzemysleniaOpinieNaRozneTematy.




W skład zestawu wchodzi:


Noble Health: Double Detox.
Incarico: Bon o wartości 70 zł.
Wydawnictwo MiND: Krótki kurs samoobrony intelektualnej.
Kreta24: Mydło w kostce z Aloe Vera; Mydło w kostce z Aloe Vera, nagietkiem i rumiankiem.
Barwa: Mydło peelingujące (edycja limitowana); Miss mydło aloes i gliceryn; Miss krem pielęgnacyjny do rąk z ekstraktem z aloesu.
Pierre Rene: Brązujący puder w kamieniu; Lakier MIYO Mini Drops; eyeliner w kałamarzu; MIYO cienie do powiek OMGI; błyszczyk Sweet Berry.
Carmex: truskawkowy balsam do ust w tubce.
Virtual: lakier do paznokci Vinylmania; 2 x cienie Rock Me Baby; Puder Rock Me Baby; Kremowa pomadka do ust; cienie do powiek duo; ołówek do brwi; fluid kryjący Perfect Cover; Mascara Splash (tester); 3 x błyszczyk do ust Splash.
By Dziubeka:  Bransoletka BOUT0119
Alledrogeria: maseczka bawełniana bright Skin79; Lip gloss High Shine Sleek.
Emako: Taca z pokrywką i uchwytem - na ciasto i inne wypieki; Nóż uniwersalny.
Apis: Krem z mleczkiem pszczelim; Kremowy żel pod prysznic z miodem i kozim mlekiem; Nawilżająco-wygładzający nektar do ciała z miodem.


Nagrody pocieszenia/wyróżnienia:
5 voucherów na kurs “Jak szybko schudnąć”od netakademia.pl dla osób, które wezmą udział w Konkursie i udzielą jednej z najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe.
5 niespodzianek od Labrayon dla osób, które wezmą udział w Konkursie i udzielą jednej z najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe.
5 voucherów na kurs “Jak szybko schudnąć” od netakademia.pl dla osób, które będą aktywnie promowały konkurs i bloga.
5 niespodzianek od Labrayon dla osób, które będą aktywnie promowały konkurs i bloga.

To w jaki sposób będziecie promować konkurs oraz bloga zależy od Was! Przykładowe formy promocji: dodanie posta z informacją i linkiem do konkursu na swojej tablicy FB; umieszczenie podlinkowanego banera lub postu na swoim blogu lub stronie; umieszczenie informacji o konkursie na forum tematycznym, zaproszenie znajomych do konkursu, zaproszenie znajomych do obserwacji bloga, dodanie bloga: madamegreen-testerka.blogspot.com do blogrolla...

Proszę jednak o niespamowanie - informacje o konkursie dodane przez Was w nieodpowiednim miejscu np. forum związanym z motoryzacją, lub w nieodpowiednim wątku nie będą brane pod uwagę.

Nagrody wyróżnienia dla osób promujących blog i konkurs zostaną przyznane na podstawie ilości i jakości lub kreatywności pomysłów promowania :).


Pytanie konkursowe:„Co jako konsument najbardziej cenisz sobie w firmie?”


Proszę również o to, aby osoby, które zgłosiły się do konkursu poprzez formularz zostawiły komentarz pod tym postem :)

Aby zgłosić się do konkursu należy poprawnie wypełnić formularz zamieszony poniżej:
Ładowanie...

Bardzo proszę o dokładne zapoznanie się z regulaminem.

Proszę również o to, aby osoby, które zgłosiły się do konkursu poprzez formularz zostawiły komentarz pod tym postem :) 

Życzę wszystkim powodzenia! :)


178 komentarzy:

  1. Niesamowite nagrody- podziwiam, że udało Ci się je pozyskać :) Biorę oczywiście udział!

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super konkurs, biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Cieszę się na pierwsze urodziny Twojego blogga ! :) Gratuluję i biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za siebie! Jest o co walczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne nagrody więc warto spróbować o nie powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biore udział :) Gratuluje pierwszych urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujee ! :*

    biore udział i moze w końcu coś mi sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam pełna zapału :)! Życzę powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! :) Dziękuję za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No tego konkursu opuścić nie można:) Biorę udział :*

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście biorę udział! genialne nagrody;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Biore udział ;))
    https://www.facebook.com/natalia.k.swiderska.5

    OdpowiedzUsuń
  16. z przyjemnością biorę udział i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysłałam ;)
    ASz
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też biorę udział - formularz już wypełniony ;)
    Pozdrawiam :)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję i życzę powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie :) Życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia i cieszę się, że nagrody przypadają Wam do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam w moich skromnych progach i życzę powodzenia :) Mam nadzieję, że zostanie Pani na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się cieszę i witam w moich progach :) Proszę się rozgościć :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za wzięcie udziału :) Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również wzięłam udział:)
    Ewelina Andrzejewska

    OdpowiedzUsuń
  28. Formularz wysłany i dzielnie czekamu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę Udział :)

    OdpowiedzUsuń
  30. biore udział

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne nagrody i fajny konkurs. Oczywiście również biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem i nie poddam się tak szybko !:_

    OdpowiedzUsuń
  33. ZROBIONE. Formularz wysłany. Trochę żałuję, że sobie nie zapisałam nigdzie swojej własnej odpowiedzi, bo trochę się rozpisałam... ;)

    Btw. bardzo spodobał mi się Twój blog i polubiłam go i dodałam do obserowowanych, zanim przeczytałam, że to jeden z konkursowych warunków... ;) Postaram się zaglądać tu częściej. Zaimponował mi rozmach, z jakim zorganizowałaś ten konkurs. Ja prowadzę blog turystyczny, więc nie mam tylu fanów, co każdy przeciętny blog modowy lub kosmetyczny, a do tego nie szukam na razie sponsorów, więc i konkursy robię skromne. Spodobało mi się to, że znalazłaś tak wielu sponsorów dla jednego konkursu. Jestem pod wrażeniem.

    Zapraszam kiedyś do mnie, choć tematyka bloga jest całkiem inna:
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/ - niedawno świętował drugie urodziny... ;)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też biorę udział, tylko strasznie się męczyłam z tym dołączeniem do kręgów Google + i publicznych obserwatorów, obawiam się, że coś pomyliłam :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. super konkurs :-) polecam wszystkim koleżankom :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :) też biorę udział!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym coś wygrać. Pozdrawiam!!!!

    maszkara41@tlen.pl-Magdalena Mroczek-tel.:785096581

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się, jakie świetne nagrody :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Hmm ... ankietę? :) Mam nadzieję, że chodziło formularz konkursowy? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za zgłoszenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłosiłam się i liczę na łut szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  46. Biorę udział z przyjemnością i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ps, jeśli coś wygram, to mam nadzieję nie nagrody związane z odchudzaniem - juz jestem chudzielcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Biorę udział. Oj naklikałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  49. konkurs jest naprawdę świetny a nagrody bogate. Zagłosowałam na niego dając 5 gwiazdek, bo uważam, że trzeba wiele trudu i zaangażowania aby zdobyć tylu sponsorów. Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  50. nie wiem czy moje zgłoszenie poszło

    OdpowiedzUsuń
  51. a ja śpiewam sto lat !!!!
    I jestem w szoku ja nie mogę 9 nagród(to skomplikowane ciut czemu tyle ;)) do konkursu załatwić a Ty ! Fantastyczny konkurs BRAWO !! I rośnij w siłę

    OdpowiedzUsuń
  52. za chwilę sprawdzę i dam znać :)!

    OdpowiedzUsuń
  53. Niestety nie widzę Pani zgłoszenia :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Biorę udział! kasiagor

    OdpowiedzUsuń
  55. Niesamowity konkurs :) Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział!!mam nadzieje ze mi się uda;-)prezent urodzinowy bym miała idealny!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo dziękuję za zgłoszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za zgłoszenie. Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  59. Cieszę się, że nagrody przypadły do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo dziękuję za zgłoszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fantastycznie! Trzymam kciuki za wszystkich :D hi hi

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziękuję za zgłoszenie :)

    Już wcześniej trochę się rozgościłam się na Twoim blogu :). Tematyka bloga jest bardzo ciekawa a sposób pisania lekki i oryginalny :)!

    Również pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  63. biorę udział :) nagrody są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Tak kusisz, więc też się zgłaszam :)
    Gratuluję sponsorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. No to będzie zabawa! :) Biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo fajny konkurs i blog życzę powodzenia sobie i Twojemu blogowi :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Lepiej żałować że się spróbowało, niż że się tego nie zrobiło więc i moje zgłoszenie poszło :)
    Jaka szkoda że nie trafiłam na tego bloga wcześniej ;/ A podoba mi się coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  69. Biorę udział jak najbardziej ;) Zgłoszenie wypełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wysłałam formularz tylko zapomniałam o dołączeniu linku do mojego bloga na którym znajduje się informacja o tym konkursie jako baner. Więc dodaję tutaj:http://natalia-lily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się! Świetne nagrody. Cieszę się również, że poznałam kilka nieznanych mi firm, lecę przejrzeć fanpage :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Biorę udział :) zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  73. biorę udział (dodatkowo promocja bloga i konkursu to informacja na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Formularz wysłany, Kamila Gajzner.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłosiłam się i wiem, że przy takiej ilości osób mam marne szanse ale jak się nie spróbuje to się nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłosiłam się z wielką chęcią! Przejść obok takiego konkursu - nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Matko.. miałam już dawno dać znać ale zapomniałam.. ok, miałam dodać notkę nt konkursu, ale jest baner na boku: http://whiteblackwinter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. co mi szkodzi :]
    zgłoszę się xD

    OdpowiedzUsuń
  80. a co mi szkodzi?
    też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie wezmę udział w zabawie:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Poszłooooo :) Fajny temat, gratuluję pomysłu :) Z pozdrowieniami, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  83. Będą jutro albo w czwartek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!