czwartek, 25 lipca 2013

Prosty i efektowny manicure, czyli schodkowe paznokcie :)


 Prosty i efektowny manicure, czyli schodkowe paznokcie :)

 

Jak już ostatnio pisałam staram się częściej malować paznokcie aby zużyć trochę lakierów zanim stracą swoją przydatność :). Z racji, że nie mam talentu w tej dziedzinie tym razem postawiłam na coś łatwego i przyjemnego w wykonaniu :)



Na moich paznokciach tym razem gości mięta! Natomiast na kciuku i palcu serdecznym znajdziemy dodatkowo "schodki"  w kolorze koralu i nude. Taki manicure jest bardzo łatwy w wykonaniu a jego efekty bardzo mi się podobają :)!



Żałuję, że moje paznokcie nie są dłuższe, ale staram się je teraz trochę zapuścić :). Mam nadzieję, że nowa odżywka jakoś pomoże i będę Wam mogła wreszcie pokazać paznokcie za które nie będzie mi wstyd ;p.


Lakiery, których użyłam to:


Jak Wam się podoba mój manicure schodkowy? :)


11 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie kolorów. podoba mi się ta zielona mięta

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda, chyba też taki spróbuję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam kiedyś zrobić to zdobienie i oczywiście mi nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bardzo fajnie :D może jak mnie najdzie to spróbuję zrobić, choć jak mi wyjdzie to nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowalam cię do Liebster Blog Awards.Zapraszam do udzielania odpowiedzi na pytania :D

    http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wyszło, ta mięta śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie Ci to wyszlo! Bardzo ladne polaczenie kolorow, a miete uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł i wykonanie;P zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. mi również bardzo podoba się to połączenie kolorystyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień nie do końca mi pasuje w tym połączeniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu masz ładne pazury ;)
    A manicure fajny - prosty i efektowny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!