niedziela, 14 lipca 2013

Labrayon Laboratoires! Jeden ze Sponsorów nagród w Konkursie Urodzinowym :)!

Labrayon Laboratoires! Jeden ze Sponsorów nagród w Konkursie Urodzinowym :)!




,,POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA
Zobowiązaniem marki LABRAYON jest dostarczanie swoim klientom
bezpiecznych produktów. Jest to zadanie do którego podchodzimy
bardzo poważnie.

Wszystkie składniki kosmetyków zakwalifikowano jako bezpieczne
pod względem toksykologicznym. Spełniają wymagania Komitetu
Naukowego ds. Bezp. Konsumentów w Komisji Europejskiej.

Dotyczy wszystkich produktów linii ARGILOTHÉRAPIE SÉRIES
po dziesięciokrotnym zastosowaniu kosmetyku w okresie sześciu
tygodni, pod nadzorem specjalisty lekarza dermatologa."

Logo

Na mojej półce stoi szampon do włosów przetłuszczających się Labrayon, na razie czeka na swoją kolej. Czytałam sporo pochlebnych opinii na temat tego produktu i bardzo się ucieszyłam, gdy produkt trafił w moje ręce - otrzymałam go od jednej z Blogerek jako nagrodę pocieszenia w konkursie :). A Wy znacie produkty tej firmy? Jeżeli nie, to koniecznie "wybierzcie się" się na wędrówkę po sklepie online!

Labrayon sponsoruje nagrody pocieszenia w Konkursie Urodzinowym!  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!