sobota, 20 lipca 2013

Koszmarek i przyjemniaczek od allepaznokcie.pl! Opinia.

 Koszmarek i przyjemniaczek od allepaznokcie.pl! Opinia.

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od allepaznokcie.pl w której znalazłam kilka lakierów.
Recenzowałam już zestaw do "zamszowych" paznokci oraz lakiery termiczne a dziś przyszedł czas na dwa kolejne rodzaje lakierów: lakier holograficzny (1) oraz lakier z efektem flip-flop (3). Jeden z nich mnie urzekł natomiast drugi okazał się być koszmarkiem - który? O tym przeczytacie dalej! :)



 Lakier do paznokci holograficzny nr 1 (allepaznokcie.pl).


Cena takiego lakieru to 14,90zł. Czy warto? Według mnie tak! Buteleczka mieści w sobie 15 ml lakieru. Do pełnego krycia potrzeba nam 2-3 warstwy. Lakier schnie w dosyć dobrym tempie - ok. 10 minut (można oczywiście zastosować na niego jakiś przyśpieszać wysychania). Aplikacja lakieru na paznokcie jest bardzo łatwa! Nawet takie lakierowe niedojdy jak ja nie powinny mieć z tym problemu. Efekt bardzo mi się podoba. Lakier pięknie połyskuje w słońcu! To co mnie zachwyca to jego trwałość! Na paznokciach u rąk pięknie prezentuje się przez ok. 4 dni przy normalnym funkcjonowaniu bez oszczędzania paznokci! U stóp nosiłam go ponad tydzień do czasu, gdy trochę wyblakł chociaż nadal wyglądał ok :). To właśnie ten lakier w moim mniemaniu okazał się być "przyjemniaczkiem"! Chętnie zaopatrzyłabym się w pozostałe kolory :)!


Lakier do paznokci flip-flop (allepaznokcie.pl).


Cena tego lakieru to aktualnie 19,90 zł. Czy warto? Według mnie nie. Ten lakier to "koszmarek"! Ciężko jest mi ocenić efekt jaki daje na paznokciach, gdyż nigdy nie udało mi się go uchować w całości do całkowitego wyschnięcia. Do pełnego krycia potrzebowałam 3-4 warstw. Taka ilość lakieru nie chciała wyschnąć nawet po kilku godzinach. Gdy udało mi się go zachować chociaż na kilku paznokciach zauważyłam, że bardzo łatwo robią się na nim zarysowania. Ciężko ten lakier równomiernie rozprowadzić. Moim zdaniem malowanie paznokci tym lakierem nie jest warte zachodu. Jeżeli komuś chce się bawić w nakładanie pod niego innego lakieru (w celu uzyskania przyzwoitego krycia po 1-2 warstwach flip-flop) to można zaryzykować jego zakup. Ja jednak po lakierze w tej cenie oczekuję braku takich ceregieli :).



13 komentarzy:

  1. o rany! faktycznie 20zł, 3-4 warstwy i to jeszcze nie chce schnąć! ten lakier jest nie na moje nerwy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny efekt, ja też myślę że lakier jest wart 15 zł. skusiłabym się

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle warstw oj nie mam czasu na takie lakiery, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 zł za lakier i niskie krycie? No chyba żart..

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem za co ta cena :D Za jakość na pewno nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się z nim polubiłam :D I już nie ma 1/3 buteleczki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda czasu nawet jak ktoś go ma za dużo :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. no szkoda zachodu, za taka cene to powinien dobrze kryc i szybko schnac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie lakiery tej firmy są tragiczne,szkoda kasy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier sam w sobie rzecz gustu, ja też nie wszystkie tego typu lakiery lubię, ale przyczepię się do jednej rzeczy a propos Flip Flopa - czytałaś instrukcję (na stronie allepaznokcie) jak się go powinno prawidłowo nakładać? ;) Po nałożeniu warstwy lakieru czeka się 4-5 minut zanim nałoży się kolejną. Oczywiście nie każdy ma tyle cierpliwości, żeby tyle czekać, ale jeżeli nakładałaś lakier prawie od razu to nic dziwnego, że nie wysychał. Niby żadnej filozofii w nakładaniu lakieru nie ma, ale jednak nie każdy jest taki sam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!