niedziela, 14 lipca 2013

APIS - Natural Cosmetics

APIS - Natural Cosmetics 

,,Apis Cosmetics Sp. Z.o.o jest producentem kosmetyków profesjonalnych z wieloletnią historią. Rynek produktów pielęgnujących urodę jest bardzo wymagający. Apis Cosmetics utrzymuje dążenie do perfekcji w sferze urody i pielęgnacji idąc z duchem czasu i nieustannie powiększając swoją ofertę kosmetyków profesjonalnych przeznaczonych dla salonów kosmetycznych oraz naturalnych kosmetyków pielęgnujących. Jako producent kosmetyków profesjonalnych firma Apis jest w czołówce producentów wytwarzających kosmetyki naturalne. Nasze kosmetyki z Morza Martwego cieszą się ogromnym zaufaniem i skutecznością. Kosmetyki naturalne to efekt wieloletniej tradycji i najskuteczniejszych receptur pielęgnujących urodę. Apis Cosmetics posiada szeroką ofertę skierowaną zarówno dla klasycznego odbiorcy indywidualnego jak i kosmetyczek, salonów urody, salonów masaży. Skuteczność naszych kosmetyków profesjonalnych jest szeroko znana na rynku kosmetyków naturalnych a w szczególności Kosmetyków z Morza Martwego. Morze Martwe kosmetyki, to szczególne połączenie skuteczności i naturalnej pielęgnacji przewyższające produkty syntetyczne. To w naturze leży siła i ogromny potencjał naszych kosmetyków. Jesteśmy przekonani o skuteczności naszych preparatów z Morza Martwego oraz kosmetyków profesjonalnych. Szczególne działanie jakim mogą poszczycić się nasze kosmetyki naturalne, to efekt wieloletniej pracy nad doskonałością receptur i badań nad potrzebami klientów. Jesteśmy dumni z efektów naszej pracy. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. "



Apis to firma o której wiele razy czytałam, jednak nigdy nie miałam okazji stosować żadnego z produktów. Estetyczne opakowania z pewnością kuszą wzrok, ceny również są niczego sobie! 
Wybrałam się na wędrówkę po sklepie, gdzie mogłam obejrzeć asortyment :).

Moją największą uwagę przykuła seria Inspiration w której odnalazłam produkty, których w niedalekiej przyszłości nie mogłabym nie wypróbować :)!




W Konkursie Urodzinowym znajdziecie produkty z linii: Arbuzowe Orzeźwienie, Żurawinowa Witalność i Bogactwo Miodu. 

Znacie kosmetyki od Apis? :)





4 komentarze:

  1. Niestety nie znam ale bardzo chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i uwielbiam.
    Polska marka, która jakością dorównuje lub przewyższa niektóre "hity" zagraniczne :)
    Zdecydowanie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie znam bo nic od nich jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć, że nie znałam wcześniej kosmetyków tej firmy. Podobają mi się opakowania. I ciekawa jestem tego arbuzowego orzeźwienia... :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!