czwartek, 20 czerwca 2013

Zgrany duet oczyszczający od Fitomed! Mleczko ziołowe oraz Tonik nawilżający :)


 Zgrany duet oczyszczający od Fitomed! Mleczko ziołowe oraz Tonik nawilżający :)

Mam zapas miceli, ale mimo tego zdecydowałam się na przetestowanie ziołowego mleczka do demakijażu i toniku nawilżającego. Nie lubię stosować mleczek, bo trzeba je jeszcze czymś zmywać co zajmuje więcej czasu niż demakijaż płynem micelarnym, ale z drugiej strony zmusza to do większej dbałości o cerę. Dla mnie w sumie na plus, bo ostatnio zaniedbuje swoją twarz i poświęcam jej mniej czasu. Produktów używam od miesiąca a zużycie nie jest duże co świadczy o ich wydajności. Super! Do kompletu przydałby mi się jeszcze ziołowy żel do twarzy.



Mleczko ziołowe nawilżająco-oczyszczające 2 w 1(lukrecja i szałwia).

Składniki bioaktywne: wyciąg z lukrecji i szałwi, alantoina, d-pantenol, witaminy A i E.
Właściwości: wyciąg z lukrecji nawilża skórę, szałwia ją oczyszcza.
Działanie: dzięki lekkiej konsystencji mleczko nie rozciąga naskórka i nie zatyka porów. Naturalne substancje zmywające (saponiny pochodzące z lukrecji) zapewniają dokładne usunięcie makijażu.
Fitomed poleca: do cery suchej, mieszanej a nawet tłustej.
Objętość: 200 ml.
Nowa receptura. Bez parabenów.
INCI: Aqua, Herbal Extract, Steareth-7 (and) Steareth-10, Grape Seed Oil, Propylene Glycol, Mirystate Isopropil, Allantoin, Panthenol, Lactic Acid, Phenethyl alcohol, Caprylyl glycol.

Cena: 9 zł
Dostępność: klik


Tonik nawilżający ziołowy (Lukrecja gładka) do cery suchej i wrażliwej.

Składniki bioaktywne: wyciąg ziołowy z lukrecji, prawoślazu, lipy, owsa.
Właściwości: ważną rolę w procesie nawilżania spełnia lukrecja gładka. Lukrecja zawiera saponiny, flawonidy, kwasy organiczne. Posiada właściwości zatrzymujące wodę w tkankach. Dobrze nawilżona tkanka nie traci składników mineralnych, niezbędnych w prawidłowym funkcjonowaniu komórki.
Działanie: nawilżające, osłaniające i łagodzące. Po zastosowaniu toniku skóra twarzy staje się gładka, ujędrniona, nabiera zdrowego połysku.
Polecany przez dermatologów: do cery suchej i wrażliwej.
Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie żelu do mycia twarzy do cery suchej i wrażliwej oraz odświeżającego płynu różanego lub lawendowego marki Fitomed. Ze składników kosmetyki naturalnej (np. płatków róży, nagietka, glinki białej, mąki sojowej, płatków drożdżowych, olejów kosmetycznych) sporządzać maseczki odżywcze (przepisy na stronie).
Objętość: 200 ml.
INCI: Aqua, Herbal Extract, Glycerin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Allantoin, Panthenol, Sodium Lactate, Fragrance, Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone.

Cena: 9 zł
Dostępność: klik


Moja opinia:
Opakowania są bardzo przyjemne dla oka oraz wygodne w użyciu. Składy w stosunku do ceny jak najbardziej na plus. 
Mleczko dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu, nie jest pod tym względem jednak idealne. Nie podrażnia mojej twarzy ale czasem powoduje delikatnie szczypanie i łzawienie oczu, które szybko przechodzi. Moja skóra, szczególnie pod oczami jest zmęczona i chyba odwodniona? Mimo, że mam 21 lat widzę pod oczami drobne zmarszczki, których jeszcze jakiś czas temu nie było. W dodatku okolice oczu są napięte a skóra wydaje się być bardzo cienka. Z pewnością muszę zmienić krem pod oczy.... Potrzebowałam czego łagodnego, czegoś co podczas makijażu nie wysuszałaby jeszcze bardziej wrażliwej skóry. Podczas demakijażu innymi środkami skóra pod oczami robiła mi się sina i dosyć długo piekła, w dodatku naczynka robiły się bardziej widoczne. Mleczko pozwoliło mi zapomnieć o tych dolegliwościach i mimo, że nie jest mistrzem w demakijażu (chociaż sobie radzi!) jestem z niego bardzo zadowolona.

Tonik jest bardzo przyjemnym produktem. Świetnie orzeźwia i oczyszcza twarz. Sprawia, że skóra wygląda na zdrowszą. Doskonale usuwa z twarzy pozostałości mleczka oraz film, który ono pozostawia. Nie wysusza skóry oraz łagodzi podrażnienia :). Przynosi ulgę skórze.

Mleczko i tonik już mam, teraz muszę zadbać jeszcze o odpowiednie kremy i żel do twarzy. Lato to najgorszy okres dla mojej cery - oby do jesieni :).

Znacie te produkty? :)
 
Zapraszam na stronę Fitomed.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!