niedziela, 23 czerwca 2013

Zestaw do zamszowego zdobienia paznokci od allepaznokcie.pl



Zestaw do zamszowego zdobienia paznokci od allepaznokcie.pl


Ja posiadam lakier i "zamsz" w kolorze turkusowym. Zdobienie nosiłam na paznokciach 3 dni. Był to mój pierwszy raz z tego typu zdobieniem :). Cena takiego zestawu to 8,90. Dostępnych jest kilka wersji kolorystycznych, które możecie obejrzeć tu.



 Lakier bardzo ładnie się rozprowadza. Do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw, ale nie jest to raczej potrzebne, gdyż i tak pomalowane paznokcie posypujemy "zamszem". Najlepiej robić to po jednym paznokciu tak aby lakier nie zdążył wyschnąć, bo "zamsz" nie będzie chciał się przykleić. Ja podkładam sobie pod dłonie kartkę na którą spadają resztki zamszu dzięki czemu mogę je później zsypać do pojemniczka i nie robię bałaganu wokół siebie :). Dla mnie jest to idealny sposób na manicure. Dlaczego? Nie muszę się martwić, że nieestetycznie położę lakier na paznokciach, nie muszę nakładać kilku warstw - bo i tak lakieru spod zamszu praktycznie nie widać.





 Wykonanie takiego zdobienie jest bardzo łatwe i szybkie. Lakier wysycha w dobrym tempie. "Zamsz" wyglądał dobrze przez trzy dni. Dziś końcówki były już trochę starte - wystarczyłoby dokonać małych poprawek i zdobienie wytrzymałoby pewnie jeszcze kilka dni. Ja jednak miałam ochotę na coś nowego :).


 Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu, szkoda tylko, że zdobienie nie jest bardziej trwałe i nie można nałożyć na gotowe paznokcie żadnego top coat'u. Efekt jak dla mnie jest bardzo ciekawy, chętnie poeksperymentuję z innymi kolorami zamszu.

Moja ocena: 8/10


A jak Wam podoba się tego typu zdobienie?




1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!