środa, 19 czerwca 2013

Zdradzam od kogo przybyła kolejna przesyłka z nagrodami do konkursu!

Zdradzam od kogo przybyła kolejna przesyłka z nagrodami do konkursu!

Część z Was świetnie odgadła, że kolejna przesyłka nadeszła od firmy Miraculum a konkretniej są to kosmetyki marki Virtual. Marki tej nie trzeba chyba szczególnie przedstawiać, ale napiszę Wam o niej kilka słów oraz o tym co mnie szczególnie urzekło w asortymencie.






Virtual to znane i lubiane kosmetyki do makijażu oczu twarzy, ust oraz lakiery do paznokci. Na stronie poza listą produktów, informacjami prasowymi itp. znajdziemy zakładkę "makijaż/porady". Ja bardzo lubię takie zakładki i chętnie do nich zaglądam :).

To o czym warto również napisać jest fakt, iż marka Virtual znalazła się w gronie 192 najlepszych produktów FMCG nagrodzonych w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. Wyróżniona została w 2 kategoriach. Konsumenci biorący udział w badaniu zdecydowali, że ciesząca się dużą popularnością linia lakierów do paznokci Fashionmania uplasowała się na wysokim, drugim miejscu, natomiast linia Color Eyeliner zdobyła brąz.

Więcej ciekawostek i informacji znajdzie na stronie: www.new.virtual-virtual.com oraz na fanpage: klik.

Teraz pokażę Wam co mnie najbardziej zauroczyło i zaciekawiło w asortymencie sklepu on-line! :)

1. Virtual róż prasowany z olejem Inca Inchi - o którym słyszałam kilka pozytywnych opinii :) Cena to ok. 10zł, do wyboru jest 6 kolorów :).
 
 












2. Virtual pomadka Creamy Lipstick – pomadka 2w1, łącząca w sobie najlepsze cechy szminki i błyszczyka. Do wyboru mamy 12 kolorów a cena tej pomadki to 13 zł. 












3. Virtual błyszczyk Juicy Explosion- urzekły mnie opakowania tych błyszczyków a kolory są również dosyć ciekawe :). Cena to również 13 zł.





















 

5. Puder prasowany Colour Collection PURE MAT - puder matujący. Mozaika specjalnie dobranych kompozycji pigmentów, doskonale wyrównuje koloryt skóry. Cena to 14,50zł.

















6. VIRTUAL Paletka cieni prasowanych do powiek TRIO - chyba nigdy nie miałam cieni Virtual a ta paletka kusi mnie wizualnie oraz kolorystycznie. Skusiłabym się na 200 lub 205. Cena to 14,20 zł.























Wpadło Wam coś w oko? Znacie te kosmetyki? :)

Podsumowując przedstawiłam Wam już czterech Sponsorów nagród do urodzinowego konkursu: Pierre Rene (i  MIYO), Noble Health, Carmex oraz Miraculum (Virtual). Zapowiada się ciekawie, prawda? :) Już dziś serdecznie Was zapraszam na konkurs,który wystartuje 15 lipca :).




6 komentarzy:

  1. chyba nic od nich nie mialam jescze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do tych kolczyków zamówiłam dziś naszyjnik, nie mogłam się dłużej oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedzinki.Mam z tej firmy błyszczyk,i cienie,i jak na razie nie znalazłam wad u tej firmy.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo :D skusiłabym się na paletki cieni :D 205 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, fajne
    te paletki cieni są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!