sobota, 8 czerwca 2013

Wish lista na wakacje :)

 Wish lista na wakacje :)

Wakacje już nie długo, słońce wreszcie daje o sobie znać :), ale nie o tym... Ostatnio notorycznie "popełniam" nieprzemyślane zakupy. Postanowiłam wreszcie to jakoś pozbierać, zmienić. Aby sobie pomóc stworzyłam listę, którą mam nadzieję, uda mi się zrealizować chociaż po części do końca wakacji :).



1. Grzebyk z Inglot'a, który chodzi za mną od kilku miesięcy a ja jakoś ciągle o nim zapominam :)



2. Płyn do czyszczenia pędzli. MAC.




















3. Kryolan. Puder fiksujący makijaż lub Glazel puder fiksujący makijaż.


















4. Delikatny bronzer do jasnej karnacji. Polecacie jakiś?
5. Delikatny róż do jasnej karnacji. Polecacie jakiś? Marzy mi się MAC Royal Sunset, ale nie mam dostępu do produktów MAC'a.
6. Hakuro h76

















7.  Hakuro h79.

















8. Pędzel do konturowania twarzy Hakuro h15












 





9. Pędzel do podkładu Hakuro h50 - zastąpiony Girls Best Friend do zadań specjalnych oraz Ecotools Buffing Brush

 















10. Hakuro h24

















11. Maestro - Pędzel do brwi - 630

















12. Maestro - Eyeliner – Pędzel do rysowania kresek - 790 - PROSTY 

















13. Czarny eyeliner w żelu essence.

Zastanawiam się jeszcze czy nie zamienić 7,8,11 i 12 na zestaw Real Techniques:





Znacie, używacie któregoś z tych produktów? A może jesteście w stanie polecić mi coś innego? :)




7 komentarzy:

  1. pedzle do brwi , tez poluje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie znam nic ;p a na pedzlach kompletnie sie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez marza sie jakies dobre pedzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Ci bronzer lovely :) Hakuro h76 mam i jestem niestety średnio z niego zadowolona, włosie jest twarde i drapie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam Hakuro H24 i H79 i są super. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bronzer z elfa jest fajny,ten duo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Real Techniques zdecydowanie nalezy i do mojej wish listy :) bardzo jestem ciekawa jakie sa na zywo i jak sie nimi maluje :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!