wtorek, 25 czerwca 2013

Pomysł na post z nieba nie spadnie! Czyli bez ładu, tematu i sensu :) Co u mnie słychać?

Pomysł na post z nieba nie spadnie! Czyli bez ładu, tematu i sensu :)

Czuję nieodpartą ochotę napisania czegoś, ale nie do końca wiem co chciałabym przekazać :). Recenzji nie będzie, bo wszystkie produkty są na etapie testowania. Zarzucam Was ostatnio masą postów związanych ze Sponsorami nagród do konkursu - mam nadzieję, że aż tak Was nie męczą? :P

Co u mnie słychać? 

Klika dni temu na świat przyszedł mój Bratanek, naprawdę śliczny maluszek z niego jest :). W sumie jak każdy, bo przecież wszystkie dzieci mają w sobie urok. 

Wczoraj otrzymałam e-maila od marki Wibo, iż dostanę zestaw lakierów jako wyróżnienie w konkursie na 22 ambasadorkę :)! Jupi :)! Tematem konkursu były kolory lata, należało wykonać kolaż :).


Kolejną przyjemną rzeczą, jest fakt, że mam już u siebie nagrody dla Was od: Pierre Rene, Noble Health, Virtual, Carmex, By Dziubeka + dwóch tajemniczych jak na razie firm. 

Również wczoraj otrzymałam nagrodę-wyróżnienia od przemiłej Eweliny z bloga: pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com
Do pracowni bardzo lubię zaglądać! Znajduję tam ciekawe przepisy, recenzje i swatche kosmetyków - w większości marek selektywnych, na które chociaż na blogu Eweliny mogę popatrzeć :P. Sama autorka wydaje się być osobą niezwykle otwartą i szalenie ciekawą. Jeżeli jeszcze nie znacie Pracowni, to zapraszam Was to jej odwiedzenia! :)

Kilka dni temu postanowiłam zorganizować swoje pierwsze denko - trochę dziwnie bo po 20-tym dniu miesiąca. No trudno, ważne, że denko będzie - podejrzewam, że w lipcu :P. Już trochę pustych pudełek nazbierałam, cieszę się bo ta akcja zmobilizowała mnie do wykorzystania kosmetyków już otwartych i większym lub mniejszy stopniu używanych. Tak kurcze mam... testuję jedne balsam, zużyję ok. 75% produktu, zrecenzuję i biorę się za kolejny. Mam nadzieję, że teraz zrobi się w moich szafkach trochę luźniej :). No i wreszcie balsamuje się 2 razy dziennie - a wcześniej często o tym zapominałam.

Hm.... Wygląda na to, że wreszcie dostanę swoje boxa Face&Look, ale jak na razie nie ma co zapeszać :].

A co słychać u Was? :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!