środa, 12 czerwca 2013

Pierwsza paczuszka z nagrodami dla Was już u mnie! Zgadniecie od kogo? :-)

Pierwsza paczuszka z nagrodami dla Was już u mnie! Zgadniecie od kogo? :-)


Na blogu chyba jeszcze o tym nie pisałam, ale informacja na FB była :). 15 lipca mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny - z tej okazji szykuję dla Was konkurs! Dziś dotarła do mnie pierwsza z przesyłek w której znajdują się nagrody! :-) Obejrzałam wszystko delikatnie i muszę przyznać, że troszkę Wam zazdroszczę :P A kto zgadnie od kogo przywędrowała ta przesyłka?























Zdradzę Wam, że w konkursie wygrają aż trzy osoby a nagród będzie jeszcze więcej :). Na zdjęciu powyżej ukryte są trzy zestawy w skład których wchodzi po pięć kosmetyków :).

A na blogu jeszcze dziś pojawi się kolejna recenzja produktu od BingoSpa :)



10 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!