poniedziałek, 17 czerwca 2013

Organiczny Wyszczuplający Balsam Do Ciała Zielona Herbata. Love Me Green.

Organiczny Wyszczuplający Balsam Do Ciała Zielona Herbata. Love Me Green.
 
Recenzja ostatniego już produktu od firmy Love Me Green. Czy takie cudo jak o nim piszą?
 
Opis ze strony love-me-green.pl:
Właściwości:
Organiczny krem do ciała o lekkiej konsystencji, bardzo szybko penetrujący. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry pozbawionej jędrności. Błyskawicznie poprawia napięcie skóry oraz ujędrnia. Silnie nawilża *  i jednocześnie wspomaga eliminację tłuszczu z komórek adypocytowych.
Sposób użycia
Stosować na oczyszczoną skórę ciała 1-2 razy dziennie rozprowadzić kolistymi ruchami.

Skład:
AQUA (WATER), ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DICAPRYLYL ETHER, OCTYLDODECANOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL*, ARACHIDYL ALCOHOL, GLYCERIN, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL*, BEHENYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, CERA ALBA (BEESWAX), SQUALANE, BENZYL ALCOHOL, ARACHIDYL GLUCOSIDE, PARFUM (FRAGRANCE), XANTHAN GUM, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT*, RUSCUS ACULEATUS (BUTCHERBROOM) ROOT EXTRACT*, COFFEA ARABICA (COFFEE) SEED EXTRACT, DEHYDROACETIC ACID, BENZOIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, SORBIC ACID, CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, LIMONENE, LINALOOL, CITRAL, GERANIOL, CITRONELLOL, FARNESOL, COUMARIN, ISOEUGENOL, EUGENOL
* z upraw ekologicznych



Produkt nie zawiera:
  • parabenów
  • Phenoxyethanolu
  • Silikonów
  • EDTA
  • Mineralnych olejów pochodzących z przemysłu petrochemicznego
  • Etoksylowanych produktów
Zapach na bazie olejków pochodzenia roślinnego
Konserwanty akceptowane ECOCERT

Produkt testowany dermatologicznie
Nie testowany na zwierzętach
Ocena Aplikacyjna (Użytkowa) nr BDA 13310/13


Moja opinia:
Krem do ciała zapakowany jest w uroczej buteleczce z pompką. Pompka przez miesiąc używania kremu nie zacięła się i nie sprawiała problemów :). Pompkę możemy zablokować co uważam za wielki plus! :)

Produkt ten jak na kosmetyk w 99% naturalny ma bardzo przyjemny zapach zielonej herbaty. 
Aplikacja jest bardzo przyjemna, krem wchłania się bardzo szybko natychmiast poprawiając kondycję naszej skóry. 

Zacznę od nawilżania! W ostatnim czasie miałam kilka balsamów i masełek dobrze nawilżających więc ciężko byłoby ocenić jak radzi sobie z nawilżeniem suchej skóry ten balsam. Wcześniej zapominałam jednak o dokładnym balsamowaniu łokci przez co było one suche i szorstkie. Krem do ciała poradził sobie z suchymi łokciami oraz zapobiegł wysuszeniu skóry :).

Wcześniej stosując balsamy o ujędrniającym działaniu myślałam, że działają cuda i nie da się lepiej ujędrnić skóry przy pomocy kosmetyku... W przypadku tych innych produktów ujędrnienie było również widoczne, ale nie tak szybko i nie na taką skalę jak w przypadku kremu do ciała od Love Me Green. 

Skóra po wsmarowaniu kremu jest przyjemna w dotyku, nie czuć na niej nieprzyjemnego napięcia i wygląda na bardziej wypoczętą :). Poza swoimi podstawowymi funkcjami, krem świetnie łagodzi podrażnienia.

Gdyby mój portfel był trochę "grubszy" to ten produkt zająłby sztandarowe miejsce w mojej kosmetyczce. Cena jest wysoka (120zł), ale adekwatna do jakości! Efekt świetny -nigdy nie udało mi się takiego doświadczyć bez wykonywania odpowiednich ćwiczeń. Serdecznie polecam każdemu, kto może sobie na taki produkt pozwolić :)!


PS Jesteście ciekawe kto jest kolejnym sponsorem nagród w konkursie, który wsytartuje 15 lipca?:)




8 komentarzy:

  1. ciekawe czy mnie by wyszczuplił ;)))) hihihi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny tych kosmetyków są bardzo wsokie, ale działanie jest super.
    Ja jestem z nich zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej wyszczuplaczy nie potrzebuję, zaczyna mi się podobać ta marka kosmetyczna, czytam że dziewczyny bardzo zadowolone z używania.

    OdpowiedzUsuń
  4. o tej marce nawet nie słyszeliśmy, ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z reguły nie wierze w moce wyszczuplających kosmetyków ::)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest bardzo drogi, miałam tylko próbki, bardzo przypadł mi do gustu,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również :P Chociaż cm ubywa jak skóra jest bardziej ujędrniona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysoka cena. Jednak może podszepnę komuś, że chcę na urodziny;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!