czwartek, 27 czerwca 2013

Kolejna przesyłka z nagrodami :D Od kogo?

Kolejna przesyłka z nagrodami :D Od kogo?

Tym razem zadanie jest bardzo łatwe, wystarczy trochę spostrzegawczości i odrobina sprytu :D. Kto zgadnie, od kogo pochodzi ta przesyłka? W środku znajdują się oczywiście nagrody do konkursu urodzinowego!




Przypominam, że konkurs wystartuje w dniu pierwszych urodzin mojego bloga - 15stego lipca :) Już dziś serdecznie Was na niego zapraszam! :))


PS - niestety, ale wszystkie komentarze z ostatnich ok. dwóch tygodni przepadły - wróciłam do starej opcji komentowania, gdyż ta z google+ okazała się nie być właściwą. Opcja dodawania komentarzy bardzo długo się wczytywała, przez co część z Was myślała, że tej opcji w ogóle nie ma. Dostałam kilka e-maili w tej sprawie i postanowiłam zadziałać. Bardzo Was przepraszam za zaistniałą sytuację i bardzo dziękuje za każdy komentarz!


10 komentarzy:

  1. kusicielko, trzymasz nas w niepewności i oczekiwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę krem i chyba jakieś mydełko..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również skojarzyło się z Barwą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pomyślałam o firmie Barwa! :) A wszystko przez te wisienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje;) W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę doczekać się konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm może jakieś kremiki do rąk;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!