wtorek, 18 czerwca 2013

Kolejna paczuszka z nagrodami dla Was już u mnie! Zgadniecie od kogo tym razem? :-)


Kolejna paczuszka z nagrodami dla Was już u mnie! Zgadniecie od kogo tym razem? :-)

Witam w jakże słoneczny, przyjemny dzień! Post również będzie przyjemny i lekki jak aura panująca za oknem :). Znacie już dwóch pierwszych Sponsorów nagród, którymi są firmy: Pierre Rene oraz Noble Health :)! 
Jestem ciekawa czy zgadniecie od kogo przyszła ta przesyłka? :) Kierujcie się charakterystycznymi niebieskim, metalicznymi nakrętkami :> Kto wie? :D









Jestem ciekawa czy są tu osoby, które śledzą moje posty a nie odzywają się w komentarzach? :>


Pozdrawiam ;))!

Zapomniałam dodać jeszcze, że dziś przyszły także Carmexy również przeznaczone na nagrody do konkursu :)


12 komentarzy:

  1. ja nie wiem ;)

    zaglądam zawsze, kochana, ale nie zawsze się odzywam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos czuję ze bedzie duzy konkursik:-) u mnie też wkrotce urodziny bloga:-) a co do paczuszek to pewnie virtual? Bo poznaje po podkladzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co to ale wygląda super;D:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super przesyłeczki ja i tak nie zgadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja siedzę cichutko, ale odwiedzam:) Iii też mam wrażenie, że virtual;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!