piątek, 14 czerwca 2013

Kolejna paczuszka z nagrodami dla Was już u mnie! Zgadniecie od kogo? :-)

Kolejna paczuszka z nagrodami dla Was już u mnie! Zgadniecie od kogo? :-)

Jak już część z Was wie 15 lipca mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny - z tej okazji szykuję dla Was konkurs! Wczoraj dotarły do mnie dwie przesyłki od sponsorów nagród :-) Na razie pokażę Wam jedną z nich. Ostatnio poradziliście sobie świetnie a  kto tym razem zgadnie od kogo przywędrowała ta przesyłka?







W konkursie wygrają aż trzy osoby a nagród będzie jeszcze więcej :).
Zaglądajcie i czekajcie na konkurs! :)

A na blogu jeszcze dziś pojawi się kolejna recenzja produktu od Love Me Green :) 




7 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!