czwartek, 20 czerwca 2013

I ja noszę zamsz na paznokciach! Przesyłka od allepaznokcie.pl :)


 I ja noszę zamsz na paznokciach! Przesyłka od allepaznokcie.pl :)

Dziś popołudniu, gdy już zupełnie niczego się nie spodziewałam przyjechał po raz drugi Pan z poczty rozwożący paczki! Przesyłka od firmy allepaznokcie.pl a w środku same wspaniałości! :) 



Co znalazłam w środku?
- lakier termiczny kolor 26
- lakier termiczny kolor 20
- lakier i "zamsz" w kolorze turkusowym
- lakier holograficzny kolor 1
- lakier  efekt flip flop kolor 3

Jak zobaczyłam to wszystko to oczy zaczęły mi się świecić :D! Chciałam od razu każdy z tych lakierów nałożyć na paznokcie! Postanowiłam jednak zacząć od zamszu, którego po cichu zazdrościłam innym Blogerkom :P. I od dziś również ja noszę zamsz na paznokciach :)



Sprawdzę jak to cudo się trzyma i wrócę do Was z jego recenzją za jakiś czas :)




4 komentarze:

  1. Świetny jest ten zamsz muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie polubiłam lakierów z alepaznokcie są tragiczne



    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!