środa, 26 czerwca 2013

Google+, Bloglovin, Facebook - czyli zaglądaj do mnie dalej :)


Google+, Bloglovin, Facebook - czyli zaglądaj do mnie dalej :)

Jak już wiecie lub nie wiecie, lista czytelnicza niedługo zniknie. Nie wiem jak będzie z gadżetem obserwatorów, ale i tak staje się on w tym momencie bezużyteczny, bo żaden obserwator nie będzie widział nowych postów. Z racji tego i ja chciałabym Was zaprosić do dalszego śledzenia moich wpisów. Są na to trzy sposoby i oczywiście możecie skorzystać z każdego z nich :).

Pierwszy z nich to dołączenie do kręgów w Google+, przyznam, że ta opcja jakoś bardziej do mnie przemawia niż bloglovin. Jak dodać mnie do kręgów?
Po lewej stronie, na basku bocznym znajduje się widżet "G+ Obserwatorzy". Klikamy "dodaj do kręgów" a następnie wybieramy jedną z dostępnych opcji, przeważnie jest to "obserwowani". Gotowe. Teraz możecie śledzić moje wpisy na swoim koncie Google +, link do mojego konta: klik.



Drugą opcją jest Bloglovin. Jak śledzić mnie na bloglovin? Również na basku bocznym po lewej stronie znajduje się widżet. Znajdziecie go zaraz pod tym z obserwatorami G+. Aby "zaobserwować" mojego bloga w bloglovin wystarczy kliknąć na przycisk "Follow this Blog with bloglovin".
Link do moich wpisów na bloglovin: klik.



Jeszcze niżej znajduje się widżet pozwalający Wam trafić na fanpage mojego bloga, w taki sposób również macie łatwiejszy dostęp do treści na nim. Serdecznie zaprasza :)



Jaka forma odpowiada Wam najbardziej? :) Będziecie mnie śledzić po wycofaniu obserwatorów w bloggerze? :)


1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie formy aktywności na moim blogu. Każdy szczery komentarz daje mi mnóstwo siły i całą masę radości!